Camping Am Dreetzsee

9,4

3 reviews over Camping Am Dreetzsee in het Nederlands

Al dertien jaar onze vaste stek.

Ger
20-6-2016

Na twee jaar als "toerist" hier de vakantie doorgebracht te hebben, hebben wij in 2005 hieree seizoenplaats genomen. Het is even rijden, maar dan heb je ook wat. Heerlijke rust, leuke restaurantjes in de omliggende dorpjes. Wij rijden er gemiddeld 5 a 6 per jaarheen en verblijven er gemiddeld 60 dagen per jaar. Eigenlik zouden wij niemand hierover moeten vertellen...

De camping die wij in gedachten hadden was vol. Dus per toeval op deze camping terecht gekomen. Wat een mooie camping in een prachtige omgeving! Er zijn hier nog amper Nederlanders te vinden. Blijkbaar weet bijna niemand hoe mooi dit gebied is. Kraakheldere meren, ook deze camping is aan een prachtig meer gelegen. Hier kan je overigens ook erg mooi duiken! Maar ook eindeloze wandelingen of fietstochten in de bossen rondom de camping. Mooie vergezichten, de omgeving, de natuur is schitterend! Ook de camping was erg goed. Het is een rustige camping, maar alles is voorhanden. Een campingwinkeltje, een eetgelegenheid, internet. Je kan kano's huren of gaan duiken met de aanwezige duikschool. Het sanitair was buitengewoon goed. Het enige wat 'mist' in deze omgeving zijn gezellige dorpjes. Maar als je die niet zoekt en geniet van de natuur zit je hier helemaal goed!

mijn tweede thuis

lieneke
6-9-2009

het is een heerlijke camping met goede sanitaire voorzieningen, vriendelijke mensen, leuke plek om te recreeeren met veel te zien en te doen in de omgeving. op de camping zijn ook een paar vakantiehuisjes, goed gelegen met eigen parkeerplaats. weinig nederlanders, helder meer en veel natuurschoon. je kunt er kano`s en fietsen huren. wat mij betreft t mooiste plekje op aarde.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Dreetzsee in Thomsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Dreetzsee zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.