Reviews over Schönefeld

Goed hotel

Monique,
    18-4-2017

Hotel ligt dichtbij vliegveld Schoneveld (200 M) maar je hebt hier totaal geen last van. Goed onderhouden en netjes hotel, prima bedden, mooie kamers, gratis wifi in het hele hotel, uitstekend ontbijt, gratis ov kaart ideaal voor een citytrip Berlijn.

ligging goed voor vliegveld.

oosterholt,
    12-1-2015

Het hotel ligt perfect als je moet vliegen vanaf schonenfeld,200 meter lopen. Voor het openbaar vervoer krijg je een gratis ticket, daar kun je mee op alle vervoer in Berlijn. Kamers zijn goed en schoon, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt heel goed maar tot 10uur.

Voor een paar dagen prima hotel. Buiten de stad.

Prima hotel voor een goede prijs!

Lizzz69,
    14-4-2014

Wij hadden een top aanbieding, 3 nachten incl ontbijt en OV voor € 89 pp.

Mooi, redelijk nieuw hotel, heerlijke bedden, goed geïsoleerd (geen geluid van buiten te horen in je kamer), heerlijk ontbijt. 5 Minuten lopen naar het station, met de S9 ga je naar Ostkreuz en vandaaruit met de S7 (beneden) kun je verder Berlijn door.

Schoon en mooi hotel!

Nadine,
    31-10-2013

We hebben nog nooit zo'n mooi en schoon hotel gezien. Bedden lagen heerlijk, ruime kamer met airco, ontbijt erg uitgebreid, net personeel, dichtbij het treinstation, waarin je binnen 20 min in het centrum bent! Echt een aanrader!

Goede start voor een stedentrip

Monique,
    30-10-2013

Een goed hotel met mooie kamers, TV en mini bar op de kamer en goede bedden. Het ligt direct tegenover de luchthaven Schönefeld en naast het station. Van het geluid hadden we geheel geen last. De trein naar het centrum gaat 2x per uur. ( 20 min naar Alexander Platz) Met een aanbieding is dit hotel zeer betaalbaar. Incl. gratis OV door geheel Berlijn en ontbijt wat in buffet vorm is en steeds goed wordt aangevuld. De omgeving is niet mooi, maar je slaapt er ook alleen maar. Het personeel is vriendelijk en spreekt uitstekend Engels. Jammer genoeg is het gebruik van Internet niet gratis. Hiervoor kun je kaarten bij de receptie kopen.

Schönefeld scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews