Vakantiepark Hafendorf Rheinsberg

Vakantiepark Hafendorf Rheinsberg

Vakantiepark

1 review over Vakantiepark Hafendorf Rheinsberg in het Nederlands

Voor de rust zekers aan te bevelen.

gonzoszvoice
2-9-2015

Het vakantiehuis ligt aan een steiger, dus een bootje huren in niet verkeerd. In Rheinsberg is niet veel te beleven op een slot na, anders toch even gaan rijden naar Berlijn bijvoorbeeld in 1,5 uur. Op het watergebeuren na is er weinig te beleven, waterfietsen, kano's, zeilbootjes en kleine motorige bootjes zijn te huur. Jammer dat je aan het eind van je vakantie een flinke rekening gepresenteerd krijgt, stroom, water en warmwatergebruik. Hou hier rekening mee, evenals een borg van 150 euro en linnengoed. Wij hebben het gebruikt als rustbasis met als hoofddoel Berlijn te bezoeken.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Vakantiepark info

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Hafendorf Rheinsberg in Rheinsberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Hafendorf Rheinsberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.