We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Potsdam

Goed en mooi hotel

Nelleke Preuter,
    11-2-2017

Het is een groot hotel met veel kongress-ruimtes waar je langs komt van de grote hal naar je kamer. Oogt niet direct gezellig, maar de geweldige mooie kamers maken dat allemaal goed. We hadden de Studio kamer en dat was in 1 woord Geweldig. Zeker een aanrader! Paar andere hotels in de omgeving ook bekeken, maar het Kongresshotel springt er toch echt wel bovenuit. Goed uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel. Gezellige bar. Achter het hotel de tramhalte, de beste manier om binnen Potsdam te reizen.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

Knus en verrassend

Reiziger,
    26-9-2016

Gunstige ligging voor wandelen of fietsen. Fietsen bij pension beschikbaar. Men was bereid de fiets ook nog na uitcheck beschikbaar te stellen. Geheel eigen sfeer met veel snuisterijen. Uitstekend uitgebreid ontbijt. Gratis parkeren voor de deur.

Gereisd zakelijk in september 2016

Gemoedelijk, netjes, goede service

G.Ligtenberg,
    14-11-2015

Mooie locatie bij alle hoogtepunten van Potsdam, fietsverhuur, erg aardige gastvrouw, prima

Gereisd met partner in juli 2014

Leuk hotel

harry,
    4-9-2015

Eenvoudig, zeer schoon, thema film wordt leuk gebracht,parkeer garage ook voor fietsen te gebruiken, ligt wel verder van centrum, ontbijt uitgebreid.

eten eenvoudig maar goed bereid

Gereisd met partner in augustus 2015

prima hotel

ton,
    31-8-2014

gelegen in een rustige straat dit gerenoveerd lazaret (ziekenhuis). Dicht bij het centrum. Modern ( Ik vond de noodverlichting zelfs mooi, klein, strak met ledverlichting.) maar toch elementen van de oude bouwstijl aanwezig, zoals deuren en trapjes in de eetzaal. Er is een lift aanwezig. moderne toegangskaartlezer. mooie ruime kamers. zeer vriendelijke bediening, erg behulpzaam. Omdat ik mijn handen vol had kon ik niet alles meenemen naar de ontbijttafel. Stond de bediening al achter me met de rest omdat ze had gezien dat ik niet alles kon dragen. Er kunnen goede fietsen worden gehuurd a 12,- pd. Er zijn een beperkt aantal P plaatsen voor auto's. Ruim, gevarieerd ontbijt.

Gereisd met partner in januari 2014
Potsdam scoort een 9,1 uit 10, op basis van 47 reviews