Kleine hotelsWeer vandaag10°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Villa Monte Vino voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Villa Monte Vino in het Nederlands

Elk jaar bezoeken we meerdere malen de stad Berlijn en z'n omgeving. De laatste jaren komen we graag in de stad Potsdam, waar we verblijven in Villa Monte Vino dat eigendom is van een Nederlands familie die gastheerschap en gastvrijheid hoog in het vaandel heeft. De villa ligt op loopafstand van het leuke centrum van Potsdam, in een groene omgeving en op een heuvel (Weinberg) gelegen. Vanuit de prachtige tuin met zitjes kijk je uit over de daken en kerken van Potsdam. Ook kun je nog de eigen toren beklimmen en genieten van het uitzicht over de stad. Het ontbijt is zeer uitgebreid en zeer verzorgd. Men kan dit nuttigen op het terras met uitzicht over de kruidentuin. De kamers zijn comfortabel en sfeervol ingericht en voorzien van hoge kwaliteit materialen. De auto kan in de eigen hypermoderne garage, op het erf of in de straat (gratis) geparkeerd worden. Op 10 minuten loopafstand bevindt zich Schloss Sanssoucci. Werkelijk: een topadres!

Gereisd met vrienden in januari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Villa Monte Vino in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Villa Monte Vino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.