Pension Sanssouci

Pension Sanssouci

Pension
Kleine hotelsWeer vandaag14°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Sanssouci voor je op een rij gezet:

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

1 review over Pension Sanssouci in het Nederlands

Zeer aan te bevelen

Elisabeth van Dijk
26-6-2013

Dit pension is zeer gunstig gelegen voor een bezoek aan Berlijn, Potsdam en park Sanssouci. Het is niet luxe, maar alles is dik in orde.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Sanssouci in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Sanssouci zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.