Hotel Landhotel Potsdam

Hotel Landhotel Potsdam

9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Potsdam voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Landhotel Potsdam in het Nederlands

Super gastvriendelijk hotel

Kelly
24-9-2013

Wij hebben het hier erg naar onze zin gehad toen wij een midweekje Berlijn wilden bezoeken.

De mensen zijn hier super vriendelijk. Toen wij aankwamen wilde wij graag lunchen, maar ze hadden alleen een warme kaart en we wilden graag broodjes. Dus werd er voor ons een hele ontbijt schaal klaargemaakt.

Later wilden wij savonds nog in de Wellness, na een dag slenteren in Berlijn. Ze zetten hem gewoon nog aan voor ons, ook al was het al half 10.

Het enige nadeel is dat het hotel in Golm ligt en niet in Potsdam, maar het station is erg dichtbij. Binnen een kwartier ben je in Potsdam (ook hele mooie stad) en met een overstap ben je 20 min. later ook in Berlijn.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Landhotel Potsdam in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Landhotel Potsdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.