Geweldig hotel met prachtige nieuwe kamers

Review geschreven door G. Elferink

Geweldig hotel met prachtige nieuwe kamers

G. Elferink,
7-2-2018

Dit is voor mij HET hotel als ik in Potsdam moet zijn. Op dit moment zijn bijna alle kamers prachtig gemoderniseerd (met enkele kamers zijn ze nog bezig maar daar heb je geen last van).

zeer vriendelijke ontvangst, 24 uur per dag is de receptie bezet wat erg makkelijk is voor late reizigers, rustig, ruime parkeerplaats, goed ontbijt, en een voortreffelijke avondkaart.

het is wel zo dat je altijd met de auto moet...... maar dit moet doorgaans geen probleem zijn, het ligt wel erg centraal voor Potsdam maar natuurlijk ook voor Berlijn. Treinstation ligt op 10 min lopen, rechtstreekse verbinding naar Potsdam cq Berlijn

Zo'n hotel zouden ze in elke stad moeten hebben.

Gereisd zakelijk in januari 2018