Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam

Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam
8,7

94 reviews over Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Fijne camping met prachtig sanitair (zelf het chemisch toilet in marmer uitgevoerd, nooit eerder gezien), niet goedkoop maar wel waar voor z'n geld. Sommige plekken wat aan de krappe kant als je ook je voortent aan de caravan wilt hebben. Restaurant is heel goed, personeel servicegericht en een haal- en brengservice van/naar het station om naar Berlijn te reizen. Fietsen in omgeving heel goed mogelijk.

We zijn erg tevreden,maar de volgende punten moeten naar ons idee beter/anders:

-Het moet mogelijk worden om met PIN te kunnen betalen.Met contant geld betalen is niet meer van deze tijd.Gaat vaak om grote bedragen

- WIFI is onbetrouwbaar en omslachtig met steeds weer inloggen met nieuw briefje

-Bodem op tentenveld is slecht,veel kuilen waarin water blijft staan en zanderig.Diepere pekken ophogen met een goede grond,uitvlakken en opnieuw inzaaien waar nodig.

Drukke, grote en lawaaierige camping!

Kleve
          18-8-2017

postitief:

• Shuttlebusje naar bushalte is goede service, camping nl. ligt te ver van OV om te lopen.

• Toiletten en douches goed.

negatief:

• 's Avonds erg veel lawaai op camping, werd niets aan gedaan!

• Kleine sta-plekken.

• Duur!

Prima camping

Harry
          16-8-2017

De camping heeft een prima restaurant, goede stanplaatsen (grootte en schaduw), erg luxe sanitair. Het winkeltje en de broodjesservice is prima. Ze bieden diverse services aan, maar denken niet altijd mee. De wifi is erg matig. Bij het restaurant wel goed maar op de camping zelf slecht. Het is wel een vrij dure camping. Vanuit de camping kun je prima uitstapjes maken naar Berlijn, Potsdam, het aanliggende meer of Tropical Island. Voor de kinderen wordt niet veel georganiseerd.

Camping is geen vijf sterren waard

19-6-2017

Camping is geen vijf sterren waard. De plaatsen zijn klein en de WIFI functioneert niet. Het sanitair is in orde alsook het restaurant. Het personeel is vriendelijk.

Er zijn campings met minder sterren die meer te bieden hebben. Is te duur in vergelijking met andere campings die beter zijn.

Prima camping, mooie ligging aan meer, fraai nieuw sanitair gebouw, aardige receptiemedewerkers, fietsafstand Potsdam, naar Berlijn met openbaar vervoer goed.

Prachtige camping en supermooi gelegen

Mariel van Oosten
                    16-9-2016

Erg leuke camping die mooi aan het water ligt. De shuttle service naar het station was erg fijn. Beetje gek dat je na 22.00 niet meer mocht afwassen maar dat was ook het enige minpuntje. Aardige mensen bij de receptie en winkel. Horeca was ook leuk om te zitten en lekker eten.

Uitstekende camping

13-9-2016

Uitstekende camping.Goede,gemoedelijke sfeer en prima sanitair.Uitstekend restaurant. Zijn ook zeer content met het vervoer vanaf de camping naar de tram ivm.bezoek Potsdam en Berlijn.WiFi ontvangst is wat problematisch (alleen bij receptie is er WiFi).

de vakantie kamer was goed alleen vonden wij het jammer dat er geen pannen waren om te koken.

het wijnvat wasgoed om te slapen het was het was jammer dat het koffiezet apparaat ontbrak dat is een gemis en dat er geen lichtje onder de uitbouw zat als het avond om acht uur donker is kan niets meer

Prachtig gelegen aan een meer

16-8-2016

Prachtig gelegen aan een meer. Mooi en schoon sanitair. De free shuttle naar het station van Potsdam is mooie service en prima manier om Berlijn te bezoeken. Redelijk stil in de avonduren. De plek moet je geluk mee hebben. Wij hadden een mooie grote plek vlakbij het strandje van het meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Ihr königlicher Campingpark Sanssouci zu Potsdam scoort een 8.7 uit 10 op basis van 796 reviews.