Camping City Berlin

1 review over Camping City Berlin in het Nederlands

Ideaal voor bezoek aan Berlijn

ergens
21-9-2014

op City Camp 2 gestaan in de buurt van Wannsee. 10 min lopen van bushalte naar Wannsee en dan met de s-bahn naar het centrum. Goed te doen. Mooie ligging aan het Teltowkanal, lekker rustig. Sanitair basic maar oke. In de avond bezoek van een egel gehad, grappig. In de ochtend broodjes bij een soort cafe bij de ingang waar je ook kan ontbijten, handig.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• SchaduwplaatsenAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping City Berlin in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping City Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.