Appartement Cécile

Kleine hotelsWeer vandaag14°2°

Kenmerken
Huisdieren toegestaan
Parkeren mogelijk

We hebben een aantal aanbieders voor Cécile voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Cécile in het Nederlands

sfeervol appartement

Lieke Majoor
25-8-2014

Een mooi en gezellig ingericht appartement op korte afstand van het park Am Neuen Garten met zijn 2 paleizen. Het ligt aan het einde van Das Holländisch Viertel. Goede loopafstand naar het centrum en ongeveer 2km lopen van het park Sanssouci.. Groot 2-persoons bed slaapt prima. Bank in de kamer kan ook een 2-persoons bed worden, maar voor 4 personen is de woonkamer wel wat klein.Keuken ruim ingericht met o.a een luxe koffieapparaat, oven. Kruiden en koffie en thee ruim aanwezig. Ook theedoeken en handdoeken. Ruime badkamer met bad. Ook daar uitgebreid met föhn, shampoo, douchegel. Zomers een koel appartement. openslaande deuren naar het terras van 2x2 aan het uiteinde van de bewonersparkeerplaats. Ongezellig. Zelf de auto parkeren op straat in de buurt, indien er plaats is. Lidl op 1 km afstand.

Gereisd met partner in juli 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Cécile in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Cécile zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.