Kleine hotelsWeer vandaag10°5°
Hotel Bayrisches Haus

We hebben een aantal aanbieders voor Bayrisches Haus voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bayrisches Haus in het Nederlands

Het is een luxueus hotel met goede service.

W hebben het hotel gebruikt om drie dagen de bezienswaardigheden in Potsdam te bezoeken.

Het hotel biedt een uitgebreid en goed verzorgd ontbijt aan. We hebben geen gebruik van het restaurant bij het hotel.

De sauna voorzieningen zijn uitstekend, alleen de temperatuur van het zwembadwater vonden we aan de lage kant.

Het hotel ligt midden in het bos waar goed is te wandelen.

De kamers waren netjes en schoon.

Gereisd met partner in oktober 2012

heerlijk voor een weekendje relaxen

wullepie
24-4-2012

Verschillende kleine gebouwen en 1 aangebouwd hoofdgebouw, omgeven door de natuur. Goed wellness-gedeelte. Veel aandacht van het personeel, alleen het onbijt was minder uitgebreid dan gedacht en het personeel werkte nogal gehaast. Jammer.

Gereisd met partner in april 2012

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bayrisches Haus in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bayrisches Haus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.