7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Arcona Am Havelufer Potsdam voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Arcona Am Havelufer Potsdam in het Nederlands

Mooie ligging am Havel

Annette
13-2-2017

Mooie kamer met mooi uitzicht op de tuin en het water. Ideaal om te wandelen of fietsen. Naar Potsdam centrum lopen +/- 20 min. (Mooie wandeling), maar er stopt ook een tram bijna voor de deur. Voldoende parkeergelegenheid, wel tegen betaling en bij aankomst wel even zoeken naar ingang van zowel hotel als inrit. Al met al voor herhaling vatbaar en zeker aan te bevelen.

Gereisd met partner in januari 2017

Genoten

joke_germans
27-7-2013

Wij hebben genoten van dit hotel. Airco werkte inderdaad niet, maar er kwam direct iemand deze repareren. Daarnaast werd er ook direct een ventilator op de kamer geplaatst. Het ontbijt was prima. Er was veel te krijgen, ook in de light varianten. Het hotel ligt aan het meer, 's avonds was er een extra terras open aan het meer. Kamers waren groot genoeg en het sanitair zag er prima uit en, belangrijker, het werkte ook goed. Enige minpuntje was dat het kussen erg dun was. Hier hebben we geen probleem van gemaakt. Vanuit het hotel fietsen gehuurd, inclusief fietsroute kaart. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant en ook niet van de minibar. Kan me voorstellen dat met kleine kinderen dit geen fijn hotel is. Maar volgens mij zijn de meeste hotels hier niet op gebouwd. Wij betaalden slechts € 65,- pp voor 3 overnachtingen met ontbijt. De prijs meer dan waard. Geen toeristen belasting. Wel € 10 pd voor het parkeren.

Gereisd met partner in juli 2013

dit nooit meer

paddy
24-7-2013

aan de buitenkant ziet het er erg leuk uit maar schijn bedriegt.

de kamers hebben een groot aantal gebreken zoals bij hoge buiten temperaturen, doet de airco het gewoon niet er staat een koelkastje op de kamer die niet of nauwelijks functioneert. Dit was de kamer

nu het eten, lopend buffet ; het eten is uitgedroogd of niet gaar en koud

het personeel is daarentegen wel weer behulpzaam en zeer vriendelijk.

Gereisd met partner in juli 2013

Prima hotel in Potsdam nabij Berlijn

Annemieke
5-5-2013

We hadden dit hotel geboekt via de dagaanbieding van touroperator. Ik zou de prijs/kwaliteit daarom op 10 moeten zetten. Maar aangezien het gaat om een algemeen oordeel heb ik hem op 9 gezet. We hadden logies/ontbijt geboekt. Het hotel lag ongeveer 500 meter vanaf het station. Met ongeveer 30 minuten ben je in het centrum van Berlijn.

Gereisd met oudere kinderen in april 2013
2008

Geen half pension boeken!!! Eten is waardeloos.

Hekert/pietens
25-7-2008

Het ontbijtbuffet lijkt heel goed verzorgd, maar het fruit dat bv voor de fruitsalade wordt gebruikt is oud of droog. De peer die ik had verschrompelde in mijn mond.De broodjes zijn goed maar de koffie is niet altijd even lekker.

Het personeel is erg aardig maar in een vier sterren hotel mag je wel iets meer verwachten.

Kamer waren prima. Het kamermeisje deed erg haar best.

Gereisd familie in juli 2008
2007

Op een voormalig fabrieksterrein gebouwd hotel

K.A. Talens
14-4-2007

Op een voormalig fabrieksterrein gebouwd hotel. Erg kleine kamers zonder enige kast. In de badkamer geen plaats iets neer te zetten of te hangen.

Ontbijtbuffet goed. Niet echt om aan te raden.

Gereisd anders in april 2007

2006

Trendy ingericht hotel met kamers die goed zijn uitgerust. Goede ligging voor een bezoek aan Sans Souci, twee tramhaltes van het centrum, parkeergelegenheid ruim voor handen. Ontbijt is prima en de service goed.

Gereisd met partner in september 2006
2005

Prima hotel gelegen aan mooi meer

h en j de roest
14-8-2005

Prima hotel gelegen aan mooi meer. Per trein zeer goed te bereiken (Potsdam Charlottenhof). Mooie ruime kamers. Voortreffelijk ontbijt. Italiaans restaurant in nabijheid. Fietsen voor de deur. Park Sans souci a.h.w. in de achtertuin. Berlijn ligt op 25 minuten sporen van hier. Een topper dus.

Gereisd anders in augustus 2005

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcona Am Havelufer Potsdam in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcona Am Havelufer Potsdam zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.