Pension Am Tiefen See

1 review over Pension Am Tiefen See in het Nederlands

Knus en verrassend

Reiziger
26-9-2016

Gunstige ligging voor wandelen of fietsen. Fietsen bij pension beschikbaar. Men was bereid de fiets ook nog na uitcheck beschikbaar te stellen. Geheel eigen sfeer met veel snuisterijen. Uitstekend uitgebreid ontbijt. Gratis parkeren voor de deur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Am Tiefen See in Potsdam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Am Tiefen See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Am Tiefen See scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.