We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Potsdam voor je op een rij gezet:

Reviews over Potsdam

Nanda,
    25-8-2018

Prima camping met prachtig sanitair. Goed restaurant en een shuttle service naar het station. Veel te zien in Potsdam!

Gereisd met partner in augustus 2018

14-8-2018
    Gereisd anders in augustus 2018

Geweldig hotel met prachtige nieuwe kamers

G. Elferink,
    7-2-2018

Dit is voor mij HET hotel als ik in Potsdam moet zijn. Op dit moment zijn bijna alle kamers prachtig gemoderniseerd (met enkele kamers zijn ze nog bezig maar daar heb je geen last van).

zeer vriendelijke ontvangst, 24 uur per dag is de receptie bezet wat erg makkelijk is voor late reizigers, rustig, ruime parkeerplaats, goed ontbijt, en een voortreffelijke avondkaart.

het is wel zo dat je altijd met de auto moet...... maar dit moet doorgaans geen probleem zijn, het ligt wel erg centraal voor Potsdam maar natuurlijk ook voor Berlijn. Treinstation ligt op 10 min lopen, rechtstreekse verbinding naar Potsdam cq Berlijn

Zo'n hotel zouden ze in elke stad moeten hebben.

Gereisd zakelijk in januari 2018

Fijne camping met prachtig sanitair (zelf het chemisch in

1-10-2017

Fijne camping met prachtig sanitair (zelf het chemisch toilet in marmer uitgevoerd, nooit eerder gezien), niet goedkoop maar wel waar voor z'n geld. Sommige plekken wat aan de krappe kant als je ook je voortent aan de caravan wilt hebben. Restaurant is heel goed, personeel servicegericht en een haal- en brengservice van/naar het station om naar Berlijn te reizen. Fietsen in omgeving heel goed mogelijk.

Gereisd anders in september 2017

We zijn erg tevreden,maar de volgende punten moeten naar

14-9-2017

We zijn erg tevreden,maar de volgende punten moeten naar ons idee beter/anders:

-Het moet mogelijk worden om met PIN te kunnen betalen.Met contant geld betalen is niet meer van deze tijd.Gaat vaak om grote bedragen

- WIFI is onbetrouwbaar en omslachtig met steeds weer inloggen met nieuw briefje

-Bodem op tentenveld is slecht,veel kuilen waarin water blijft staan en zanderig.Diepere pekken ophogen met een goede grond,uitvlakken en opnieuw inzaaien waar nodig.

Gereisd anders in september 2017
Potsdam scoort een 9,1 uit 10, op basis van 47 reviews