Hotel Sporthotel Neuruppin

HotelWeer vandaag29°16°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Sporthotel Neuruppin voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Sporthotel Neuruppin

Regenurlaub

Burkhardt Eigl
30-8-2011

Zimmer war ok und sauber

Service war gut

Restaurant: jede Imbissbude hat mehr angebot und besseres essen

ist man 3 tage da hat man die Speisekarte durch

Sportangebote waren gut nur konnte man sie nicht immer nutzen, da es öffentlich ist

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sporthotel Neuruppin in Neuruppin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sporthotel Neuruppin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sporthotel Neuruppin scoort een 2 uit 10 op basis van 1 reviews.