Reviews over Michendorf

Prima hotel.

Adrie berkhout,
    7-12-2014

Prima hotel om te verblijven. Kamers zijn simpel en de douche was goed. Een half uurtje met de trein RE 7 van Berlijn. Die gaat om het uur. Michendorf ligt wel in zone C dus let daar op met het kopen van je dagkaart. Het is een klein kwartier lopen vanaf het station naar het hotel. Het avond eten in het hotel was beperkt. Je kon alleen eten wat er voor die avond op het programma stond. Het ontbijt is goed. In het dorp zijn nog wel andere restaurants te vinden, maar het is beperkt. Wij hebben gegeten bij een " kartoffel " restaurant naast het station (stations gebouw). Prima gegeten en niet duur.

Fijne plek

peter baselier,
    25-9-2014

Prima uitvalbasis naar Berlijn en Potsdam. Personeel echt zeer vriendelijk en behulpzaam. WiFi werkt niet over al.

prima

onno van nes,
    29-8-2014

reservering prettig geregeld, ontvangst erg vriendelijk, kamer ruim en schoon. Ontbijt prima, kortom alles goed? bijna, vond stenen met gaten bij de gehandicapten parkeerplaats niet fijn, ook de plaats zelf niet erg ruim. Onze zoon kon gratis computeren, was hij(en wij ook) erg blij mee. Ligging hotel: helaas niet IN berlijn, maar met de trein ben je er zo en ook nog goedkoop.

Perfect hotel!

D. De Jong,
    28-8-2014

Uitstekende kwaliteit voor een uitstekende prijs!

helemaal goud

veenman,
    28-8-2014

Mooie plek en leuke bediening

Michendorf scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews