Hotel Vierseithof

Kleine hotelsWeer vandaag14°-1°
Hotel Vierseithof

We hebben een aantal aanbieders voor Vierseithof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Vierseithof in het Nederlands

Zakelijk

Lekker rustig

Norbert
26-9-2016

Hotel geboekt ivm beurs in Berlijn. Niets mis met het hotel ondanks het feit dat je wel kunt merken dat je in het voormalige Oost-Duitsland bent. Dame aan de receptie vriendelijk. Eten in restaurant was goed; zoals je in Duitsland kunt verwachten. De man die aan het bedienen was liep niet over van vriendelijkheid, maar ja; ik was er zakelijk en maar voor 1 nacht.

Kamer was klein, maar schoon. Bed goed en dat is niet onbelangrijk. Erg rustige omgeving dus dat was erg prettig.

's ochtends bij het ontbijt was er niet voldoende plek in het restaurant omdat, zoals de dame van de bediening zei, dat ze niet verwacht hadden dat iedereen om dezelfde tijd kwam ontbijten. Dus ontbijt + bestek naar de bar genomen. Dat vond ik wat minder,

Het hotel ziet er qua gebouw zeer goed uit. De huidige eigenaar heeft er al veel werk aan laten verrichten en dat is goed te zien!

Momenteel worden de hotelkamers gerenoveerd.

Wij hadden een grote kamer met zeer goede bedden. De kamer zelf en de badkamer waren zeer schoon en er werd dagelijks goed schoongemaakt.

Het restaurant is sfeervol ingericht en met goed weer kun je op de binnenplaats buiten eten. Het eten vonden wij van een buitengewoon goede kwaliteit. Alles was vers en erg lekker!

Wij hebben absoluut geen nare ervaringen gehad met het personeel. Iedereen was zeer voorkomend en behulpzaam. Ook kwam de eigenaar van het hotel regelmatig een praatje maken en dat hebben wij als zeer plezierig ervaren!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vierseithof in Luckenwalde, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vierseithof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.