7,2

5 reviews over Camping Spreewald Am Schlosspark in het Nederlands

Gunstige ligging voor bezoeken Spreewald.

Frans,
22-9-2018

Ligging voor bezoek aan Spreewald, , Lübbenau en museumdorp Lehde erg gunstig. De Spree stroomt langs de camping en je loopt zo het slotpark en Lübbenau in. Personeel, vooral de jongere, erg vriendelijk. Sanitair is goed maar alle gebouwen zijn nabij receptiegebouw/ingang. Plaats die wij kregen toegewezen was op achterste veld en afstand tot sanitair is dan bijzonder groot. Plaats zanderig. Om die reden grondzeil gelegd, eigenlijk niet toegestaan volgens reglement. We werden, vreemd genoeg als enige op ons veld, hierop aangesproken en hebben het weggehaald. Plaats zonder grondzeil was ons te zanderig en vuil we zijn dan ook de dag erop weggegaan. Samenvattend goed voor bezoeken Spreewald en Lübbenau maar niet voor langer verblijf als je de pech hebt op een van de achterste velden terecht te komen.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastische camping met super sanitair ,

Afke van Vliet
25-6-2016

Ideale ligging. Voor fiets of wandeltochten in een bijzondere omgeving, Unesco natuurgebied. Lubbenau is heel gezellig. Prima restaurants en leuke plaats. Mooi Slotpark en vaar of kano mogelijkheden op vele watertjes rond de Spree.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

verrassend mooi gebied

Tinus
3-6-2013

Het is een grote camping verdeeld in kleinere en grotere veldjes, de veldjes bij sanitair gebouwen en receptie voor caravans en campers deze zijn alle voorzien van stroompalen en meer achterop veldjes voor tenten met beperkte stoomvoorziening hier mogen ook caravans staan. De 2 sanitair gebouwen worden 2x per dag gereinigd en verkeren in goede staat. Douche munten kopen voor 4 minuten heerlijk warm water. Er zijn voor campers meerdere voorzieningen. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel dat de hele dag de receptie bemand en ook de verhuur van kano’s, fietsen en een rondvaart in punter verzorgd. Op camping is brood en de eerste levensbehoeften te koop, er is een eetgelegenheid aanwezig, maar net buiten het park is een kleine supermarkt waar alles te koop is. Camping ligt direct aan dorp Lubbenau en aan de vele fiets, wandel en vaarroutes. Omdat het een waterrijk gebied is heb je wel muggen in de avonduren. Voor veel info kijk op website van camping of site Spreewald.

Gereisd met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prachtige camping / omgeving

Rob Gorter
24-7-2009

mooie aangelegde camping met keurig sanitair en vriendelijk personeel. In prachtige natuur met veel bos ,waterpartijen en Schlosspark.

Gereisd met partner in juli 2009

centraal gelegen

jacques
12-7-2009

groot, onoverzichtelijk, erg druk in de zomer, maar mooi centraal gelegen, in het dorp achter een kasteel. iets voor voor of nazeizoen.

Gereisd met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Spreewald Am Schlosspark in Lübbenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Spreewald Am Schlosspark zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.