Reviews over Lübbenau

Gunstige ligging voor bezoeken Spreewald.

Frans,
    22-9-2018

Ligging voor bezoek aan Spreewald, , Lübbenau en museumdorp Lehde erg gunstig. De Spree stroomt langs de camping en je loopt zo het slotpark en Lübbenau in. Personeel, vooral de jongere, erg vriendelijk. Sanitair is goed maar alle gebouwen zijn nabij receptiegebouw/ingang. Plaats die wij kregen toegewezen was op achterste veld en afstand tot sanitair is dan bijzonder groot. Plaats zanderig. Om die reden grondzeil gelegd, eigenlijk niet toegestaan volgens reglement. We werden, vreemd genoeg als enige op ons veld, hierop aangesproken en hebben het weggehaald. Plaats zonder grondzeil was ons te zanderig en vuil we zijn dan ook de dag erop weggegaan. Samenvattend goed voor bezoeken Spreewald en Lübbenau maar niet voor langer verblijf als je de pech hebt op een van de achterste velden terecht te komen.

Fantstisch

Hedwig Jena,
    8-4-2017

Dit pension is gelegen aan de rand van de stad in een zeer rustige straat

Fantastische ligging vlak bij dorp.

W.E. Bril,
    27-6-2016

Uiterst gastvrije ontvangst door de eigenaren, schoon (nieuw) sanitair, en prachtige omgeving in waterrijk gebied met volop gelegenheid tot kanovaren en/of punteren in een natuurlijke waterwereld zonder motorboten! Fietsroutes te kust en te keur voor elk wat wils in deze oase van (natuurlijke) rust!

Fantastische camping met super sanitair ,

Afke van Vliet,
    25-6-2016

Ideale ligging. Voor fiets of wandeltochten in een bijzondere omgeving, Unesco natuurgebied.

Lubbenau is heel gezellig. Prima restaurants en leuke plaats. Mooi Slotpark en vaar of kano mogelijkheden op vele watertjes rond de Spree.

verrassend mooi gebied

Tinus,
    3-6-2013

Het is een grote camping verdeeld in kleinere en grotere veldjes, de veldjes bij sanitair gebouwen en receptie voor caravans en campers deze zijn alle voorzien van stroompalen en meer achterop veldjes voor tenten met beperkte stoomvoorziening hier mogen ook caravans staan. De 2 sanitair gebouwen worden 2x per dag gereinigd en verkeren in goede staat. Douche munten kopen voor 4 minuten heerlijk warm water. Er zijn voor campers meerdere voorzieningen. Vriendelijk en zeer behulpzaam personeel dat de hele dag de receptie bemand en ook de verhuur van kano’s, fietsen en een rondvaart in punter verzorgd. Op camping is brood en de eerste levensbehoeften te koop, er is een eetgelegenheid aanwezig, maar net buiten het park is een kleine supermarkt waar alles te koop is. Camping ligt direct aan dorp Lubbenau en aan de vele fiets, wandel en vaarroutes. Omdat het een waterrijk gebied is heb je wel muggen in de avonduren. Voor veel info kijk op website van camping of site Spreewald.

Lübbenau scoort een 8,7 uit 10, op basis van 6 reviews