Lübbenau

We hebben een aantal aanbieders voor Lübbenau voor je op een rij gezet:

Reviews over Lübbenau

• 7Tinus03-06-2013

Toeristisch waterrijkdorp

Veel toeristen om een puntervaart te maken in de omgeving van de haven anders rustig dorp met veel restaurantjes en een eigen brouwerij maar ook een station en dicht bij de snelweg.

• 7Sfeer in stad
    • 7Omgeving
    • 7Uitgaanslevenn
    • 8Cultuur

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Madeleine12-10-2009

Omgeving werkelijk prachtig

Vanuit Berlijn (ca 1 uur rijden) zijn we een dag naar Lübbenau in het Speewald geweest. Wij wilden dit unieke gebied eens zien. Spreewald is een netwerk van kleine riviertjes, totaal ca 970 km) wat in de ijstijd is ontstaan. Vanuit Lübbenau kan je dagtochten door het gebied met een platbodem maken of een paar uur. Wij zijn een paar uur gegaan, onderweg wat gegeten en het was werkelijk prachtig. Je ziet ook veel mensen zelf met een bootje of kano door het gebied varen, wandelen en fietsen. Het slot Lübbenau en het marktplein zijn ook leuk om te bekijken. Het Spreewald is werkelijk een bestemming om te onthouden en eens langer terug te komen.

• 8Sfeer in stad
    • 10Omgeving