Sorteren

Reviews over Lenzen

Fijne verrassing

M Geel
    28-7-2014

Uit de Anwb charme camping gids Duitsland maar toch nauwelijks nederlanders. Dat is gek want deze camping is fijn! Wij stonden met caravan op een van de terassen met uitzicht op het meer, waar onze kinderen (6 en 8) heerlijk konden spelen in het water, op het vlot of op het gras, terwijl wij op het terras van het restaurant een biertje dronken. Ontzettend aardige eigenaar, die in de ochtend de broodjes naar de caravan bracht. Zeer schoon sanitair. Enige nadeel was dus dat er, op een jeugd groep na, geen andere kinderen waren. Wellicht waren wij wat vroeg in het vakantie-seizoen, zeker voor duitsland. Verder waren we enorm verrast door de fietsroutes langs de Elbe, over een dijk door natuurgebieden rondom de rivier, geen auto's. Echt prachtig!! Ook leuk vond ik dat je nog wel her en der zag dat dit vroeger een DDR-naturcamping geweest is: Urlaubversorging stond er op de houten gebouwtjes bij het restaurant.