Camping Tropical Islands

CampingWeer vandaag14°10°
Camping Tropical Islands

36 reviews over Camping Tropical Islands in het Nederlands

Met jonge kinderen

Heel mooi zwembad, prachtige planten, mooi opgezet. Het is er erg schoon en netjes. De horeca was okay, maar vrij prijzig en voor vegetariërs is er niet veel keuze. We zijn hier 3 dagen geweest, 2 overnachtingen binnen het resort. Er was voor ons alleen één groot minpunt; het stikte van de burkinis, hoofddoeken en lange moslimgewaden. Ik krijg daar niet echt een tropisch eilandgevoel bij. Ook in het zwembad volledig bedekte vrouwen (onhygiënisch, het is binnen erg warm en zweterig en dan met al die lappen het water in). Wij hopen dat de organisatie hier maatregelen voor treft (bijv. alleen reguliere zwemkleding of geen lange mouwen en lange broeken in het water) want het is voor ons een reden om niet snel meer terug te komen.

Geweldig leuk; onze zoon wil volgend jaar weer terug! Wij stonden met onze eigen caravan op de camping. Campingwinkel prima, sanitair ook prima. Entreeprijs Dome inbegrepen in de campingprijs.

Dome erg leuk; wel warm de hele dag maar dan maar even afkoelen :). Prijzen eten erg betaalbaar en goed geregeld met de armbandjes / geen pin of contant geld nodig. Ballonvaart is mogelijk (wel prijzig), wellness ook (ook tegen betaling), midgetgolf (€ 5,00 pp excl. borg). Diverse winkeltjes met snoep/popcorn/ijs/(water)speeltjes e.d.

Let wel op dat voor bekers ook € 2,00 borg wordt gerekend dus dat je ze terugbrengt; dan wordt de borg weer van je bandje afgeboekt. Dagje Berlijn is leuk voor de afwisseling (maar wel erg toeristisch uitgebuit); koop een Brandenburg-Berlijn ticket in de trein (bus Tropical Islands rijdt je hier gratis naar toe); € 29,00 voor max. 5 personen. Trein en OV Berlijn inclusief.

Wij gaan nooit meer in het weekend!

Jeffrey van eck
2-3-2018

Veel en veel te druk

Geen ligbedje beschikbaar, geen plekje op het strand verkrijgbaar Nergens konden we zitten we zijn uit armoede maar terug gegaan naar het huisje.

Huisje was wel goed in orde!

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Islands voor je op een rij gezet:

Groot en mooi, ook erg duur.

Mary Visser
29-6-2017

Een dag naar Tropical Islands geweest. Was absoluut mooi, maar qua entreeprijs erg duur.

Etensprijzen zijn normaal, handig om een bidon drinken mee te nemen.

We hebben ons een dag goed vermaakt en hadden het toen wel gezien. Waren blij dat we overnachtingen buiten het resort hadden geboekt.

Verrassend en overweldigend

Ton
10-5-2017

Op zich betaalbaar, een verblijf binnen de dome zou ik niet aanraden, veel te warm om normaal s'nachts te slapen en ook duurder. De tipi's op de camping zijn geweldig en hebben goede bedden. Toiletgebruik is supermodern met een aparte kamer voor een privé badkuip. Ook kun je er op een keramische kookplaat eten bereiden, je handdoeken drogen en zelfs een ijskast om zaken te koelen met een eigen afgeschermd vakje met slot (tegen betaling). Campingwinkeltje erg goedkoop, flesje drinken 1 euro en een vers broodje 46 cent...geweldig opstaan met veel vogeltjes in de bomen. Uitgestrekte bossen om je heen. Met pendelbus elke dag naar de Dome. Daarbinnen loop je wel wat af en als je afkoeling zoekt is het buitengedeelte een mooie afleiding of anders de Sauna waar een lekkere koude douche vanuit een stortdouchekop erg lekker is. De polsbandje zijn erg makkelijk met bestellen maar pas op...het gaat zo makkelijk. Iedere bezoeker krijgt er een tegoed op tot 150 bij volwassenen en voor kinderen 35 euro. Maar dat zou ik de kinderen niet vertellen:). Erg geslaagd allemaal...echter de rit ernaar toe is wel even 700 km vanuit bv. Utrecht.

Er zijn ook kluisjes in de Dome waar je tegen betaling je telefoon of iPad kunt opladen maar eigen laders is handiger...

Ik moet ook wel zeggen dat je het na 4 dagen wel hebt gezien en een bezoek aan Berlijn is een mooie afleiding....

Super!

Claudje90
1-11-2016

Omdat wij zelf met veel vragen zaten bij vertrek, wil ik graag een keer een reactie achterlaten! Het is super en ontzettend groot. Je kunt de hele dag in je bikini/zomerkleding rondlopen want winterse kleding was echt te warm. Camping is een aanrader. Prima stacaravan, alles erop en eraan. Incl. keuken, badkamer etc. Fijn dat je savonds naar daar kon en de hitte even achter je liet. Eten en drinken is prima te betalen, gelijk aan NL prijzen. Zwembad is netjes en ik heb weinig op of aanmerkingen.

Tropical Islands met touroperator

Kerstin Wegner
19-7-2016

De Tropical Islands is zowel een vakantie met het gezin met kinderen , en slechts voor een korte vakantie als een paar uitstekende ... Men heeft de mogelijkheid om te reizen met de trein of met de auto ! Er zijn tent en campings en ​​kleine Lougies blijven ... Om lange wachttijden bij de inschrijfbalie te vermijden , is het zinvol om vooraf te reserveren !!! Het is het meest plezier in de lagune & The South Seas te spetteren , maar ook de hot tubs en glijbanen bieden veel afwisseling ... kan ontspannen in het zwembad of liggen in het zachte strandzand . Voor de culinaire ook enkele restaurants zijn beschikbaar en 's avonds mogen af te ronden de dag met de beste cocktails of een froozen ijs ... Ik was nu tweemaal in Tropische eilanden en zou / zou niet aarzelen om daar weer te gaan ... : )

fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

Claudia de Brouwer
19-7-2016

Wel prijzig,maar zeker de moeite waard

Super leuke en bijzondere ervaring

Jasper Vroom
19-7-2016

De tent waar we verbleven viel wat tegen. Vooral het buitenzwembad was heerlijk!

Super!!

kimberley
19-7-2016

Het is er super leuk en mooi!

Het is een super mooi zwembad wat leuk verwerkt ligt tussen een "tropisch gebied".

Om even te ontspannen is het welness gedeelte echt geweldig! Heerlijk als ze een opgieting doen of een massage nemen tegen een betaalbare prijs!

Er is genoeg variatie kwa eten voor 2/3dagen.

Het enige minpuntje vind ik de entertainment. Als je s'avonds een show wilt bekijken kost de entree per persoon 15€ dat vind ik erg veel.

Ik vind dat ze de mensen die overnachten een apart bandje moeten geven dat ze weten wie daggasten zijn of meer dagen en die dan gratis toegang hebben tot de shows!

Verder is het er super voor groot en klein.

Ik en mijn partner zijn 1x met z'n 2e geweest en zelfs nu met ons baby'tje en kennissen met een kindje dus super leuk.

De ligging is ook prima zijn een dagje naar Berlijn geweest! Het is Toppie daar

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Islands voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Tropical Islands in Krausnick - Groß Wasserburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Tropical Islands zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.