Vakantiepark Tropical Islands Novasol

Vakantiepark Tropical Islands Novasol
8,1

• Activiteiten7,0
  • Onderkomen7,0

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Islands Novasol voor je op een rij gezet:

4 reviews over Vakantiepark Tropical Islands Novasol in het Nederlands

Met oudere kinderen

Hartstikke leuk

Suzy
1-5-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Geweldig leuk zwemparadijs met glijbanen, wildwaterbaan, meerdere zwembaden en een lekker strandje voor de ouders om met de voetjes in het zand lekker te lezen.

Er zit een ondiepe strook met water van een meter breed langs het strand waar de echte kleintjes heerlijk in kunnen knoeien met zand en water.

Restaurants zijn prima en de prijs is zeer redelijk. Het betalen met de polsbandjes is ideaal, niet voor ieder wissewasje terug naar de kluis.

We hebben in een tent overnacht. Erg warm en de oerwoudgeluiden uit de speakers gaat de hele nacht door maar de kinderen vonden het geweldig.

Enige nadeel was dat 1 glijbaan alleen voor kinderen ouder dan 15 jaar is en dat was van tevoren niet duidelijk. Dat was nou net de glijbaan waar ze zich het meest op verheugd hadden (hele steile blauwe).

mooie bungalow

fam martens
29-8-2016

Novasol huisjes zijn erg netjes en luxe ingericht inclusief sauna en airco (misten alleen een magnetron). TV en dvdspeler, alleen geen nederlandse zenders (zelfs geen BVN). Gratis toegang tot de tropical islands dome op 10 minuten loopafstand.

Bungalowparkje is klein en erg rustig. Weinig Nederlandse gasten veel Duitsers en Polen. Zeer vriendelijke medewerkers van novasol.

gratis wifi. helaas geen winkel/supermarkt in de buurt, wel klein winkeltje op de tropical islands camping maar niet op loopafstand. Tropical islands is wel mooi maar na 3 dagen wel gezien, eten in tropical islands is erg slecht. Verder ook geen restaurants in de buurt. Zeker mooi voor dagtripjes naar Berlijn, met shuttlebus gratis naar treinstation en dan voor 29 euro met hele gezin met dagkaart naar Berlijn inclusief openbaar vervoer in Berlijn.

Heerlijke vakantie!

Fam_de_Bruijn
25-6-2012

Met de kinderen een lekkere vakantie gehad. Mooi zwemparadijs en huisjes mooi, splinternieuw. Goed ingericht ook, lekkere bedden en bossen eromheen. Berlijn is niet ver en goed te doen. Komen zeker een keer terug.

rustig gelegen

van loon
7-5-2012

Het is een mooi verzorgd huisje, het zwembad is ook verzorgd maar duur, je moet nog extra betalen voor de glijbanen bv. kost € 2 maar als je bv. even buiten de glijbanen gaat en je wil dan terug dan moet je weer betalen, drinken kost € 4,60 voor halve liter fris, maar je mag ook zelf je drinken en eten meenenmen. Èèn GROOT NADEEL er zijn super veel muggen en in de zomer stikt het van de muggen zij de receptionist, grote muggen ik had in een mum van tijd wel 20 muggebulten op mijn schouders en nek. Wij hadden de honden bij want er is veel bos. We zijn ook een dagje naar Berlijn geweest.

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Tropical Islands Novasol in Krausnick - Groß Wasserburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Tropical Islands Novasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.