Vakantiepark Tropical Islands Novasol

8.3Fantastisch

Duitsland, Brandenburg, Krausnick - Groß Wasserburg

Op vakantie geweest naar Tropical Islands Novasol?

8.3Fantastisch

• 9.7Activiteiten
  • 7.4Eetgelegenheden
  • 7.8Onderkomen

We hebben een aantal aanbieders voor Tropical Islands Novasol voor je op een rij gezet:

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

9 reviews over Vakantiepark Tropical Islands Novasol

• 2019
    8Michael van Engelen04-06-2019

Tropical Islands mooie plek maar Vrij prijzig!

Het is een mooie locatie in een oude zeppelin Hangar is vanaf 2004 Tropical Islands herezen. Er is echt van alles te doen voor kleine kinderen volwassenen iedereen heeft het hier prima naar z’n zin. We dachten in eerste instantie dat we een huisje hadden maar ... Wij zaten in een sta/caravan/ blokhut ze noemen het hier mobile House op de camping ,nou prima te doen goede bedden ( geen airco ) maar savonds ramen tegen over elkaar open ging prima. Keuken erin 2 badkamers met douce en 2 wc , keuken , magnetron , vaatwasser , koelkast , vriezer , broodrooster, koffie zet apparaat, waterkoker, Flinke LG tv aan de muur , eettafel , zit hoekje Terras ,Klein dingetje maar ja dat heet Camperen he? We hebben ontzettend veel mieren binnen maar ja tijd van het jaar 3 juni 2019 verder vond ik het eten erg normaal wel prijzig en Let op !! Koop je vlindertjes etc van te voren bij Action €1,99 in het park zelfde vlindertjes €12,95 flesje 7up €4,19

• 10Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 8Mckenzie08-04-2019

Geweldige ervaring

Eén overnachting geboekt met kinderen (1 en 7 jaar), overnachting in een huisje in de hal. Huisje was prima in orde, minpunt is dat er alleen airco op de hoofdslaapkamer is en niet op de kinderslaapkamer. Hierdoor is het daar eigenlijk te warm om te slapen. Verdere verblijf prima gehad, alles is mooi opgezet en schoon. Bijzonder hoe het allemaal in een hal opgezet is, je heb echt het idee dat je op een tropisch eiland zit (mede ook door de hitte in de hal). Eten en drinken in de restaurants zijn wel prijzig.

Gereisd met jonge kinderen in april 2019

• 2018
    8Louise01-08-2018

Prachtige flora en fauna, helaas veel burkinis

Heel mooi zwembad, prachtige planten, mooi opgezet. Het is er erg schoon en netjes. De horeca was okay, maar vrij prijzig en voor vegetariërs is er niet veel keuze. We zijn hier 3 dagen geweest, 2 overnachtingen binnen het resort. Er was voor ons alleen een groot minpunt; het stikte van de burkinis, hoofddoeken en lange moslimgewaden. Ik krijg daar niet echt een tropisch eilandgevoel bij. Ook in het zwembad volledig bedekte vrouwen (onhygiënisch, het is binnen erg warm en zweterig en dan met al die lappen het water in). Wij hopen dat de organisatie hier maatregelen voor treft (bijv. alleen reguliere zwemkleding of geen lange mouwen en lange broeken in het water) want het is voor ons een reden om niet snel meer terug te komen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Suzy01-05-2017

Hartstikke leuk

Geweldig leuk zwemparadijs met glijbanen, wildwaterbaan, meerdere zwembaden en een lekker strandje voor de ouders om met de voetjes in het zand lekker te lezen. Er zit een ondiepe strook met water van een meter breed langs het strand waar de echte kleintjes heerlijk in kunnen knoeien met zand en water. Restaurants zijn prima en de prijs is zeer redelijk. Het betalen met de polsbandjes is ideaal, niet voor ieder wissewasje terug naar de kluis. We hebben in een tent overnacht. Erg warm en de oerwoudgeluiden uit de speakers gaat de hele nacht door maar de kinderen vonden het geweldig. Enige nadeel was dat 1 glijbaan alleen voor kinderen ouder dan 15 jaar is en dat was van tevoren niet duidelijk. Dat was nou net de glijbaan waar ze zich het meest op verheugd hadden (hele steile blauwe).

• 7Activiteiten
    • 7Eetgelegenheden
    • 7Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 8fam martens29-08-2016

mooie bungalow

Novasol huisjes zijn erg netjes en luxe ingericht inclusief sauna en airco (misten alleen een magnetron). TV en dvdspeler, alleen geen nederlandse zenders (zelfs geen BVN). Gratis toegang tot de tropical islands dome op 10 minuten loopafstand. Bungalowparkje is klein en erg rustig. Weinig Nederlandse gasten veel Duitsers en Polen. Zeer vriendelijke medewerkers van novasol. gratis wifi. helaas geen winkel/supermarkt in de buurt, wel klein winkeltje op de tropical islands camping maar niet op loopafstand. Tropical islands is wel mooi maar na 3 dagen wel gezien, eten in tropical islands is erg slecht. Verder ook geen restaurants in de buurt. Zeker mooi voor dagtripjes naar Berlijn, met shuttlebus gratis naar treinstation en dan voor 29 euro met hele gezin met dagkaart naar Berlijn inclusief openbaar vervoer in Berlijn.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10Fam_de_Bruijn25-06-2012

Heerlijke vakantie!

Met de kinderen een lekkere vakantie gehad. Mooi zwemparadijs en huisjes mooi, splinternieuw. Goed ingericht ook, lekkere bedden en bossen eromheen. Berlijn is niet ver en goed te doen. Komen zeker een keer terug.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2012

• 8van loon07-05-2012

rustig gelegen

Het is een mooi verzorgd huisje, het zwembad is ook verzorgd maar duur, je moet nog extra betalen voor de glijbanen bv. kost € 2 maar als je bv. even buiten de glijbanen gaat en je wil dan terug dan moet je weer betalen, drinken kost € 4,60 voor halve liter fris, maar je mag ook zelf je drinken en eten meenenmen. Èèn GROOT NADEEL er zijn super veel muggen en in de zomer stikt het van de muggen zij de receptionist, grote muggen ik had in een mum van tijd wel 20 muggebulten op mijn schouders en nek. Wij hadden de honden bij want er is veel bos. We zijn ook een dagje naar Berlijn geweest.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

Vakantiepark Tropical Islands Novasol info

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Afstand tot strand1 minuut lopen, < 25 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark

• Soort gerechtenVegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, Wasmachine

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig