Tijdelijk geen boekingskosten

6 reviews

Leuk voor 1 keer
Door jolanda op 13-07-2015
Gereisd met jonge kinderen

Voor het uitgaansleven moet je echt naar Berlijn gaan, in de wijde omgeving van Tropical Island is helemaal niets

Stil en weinig voorzieningen
Door Anita op 24-08-2014
Gereisd met oudere kinderen

Geen winkels, wel enkele goede eetgelegenheden. Voor de boodschappen moet je naar een stad. In de omgeving is heel veel te zien. Mooie bossen waar je kunt wandelen zonder iemand tegen te komen. Voor cultuur moet je toch naar de steden...

Erg leuk viel zeker niet tegen
Door arno op 18-08-2013
Gereisd met jonge kinderen

Camping niet zo groot maar erg goed met eigen campeermiddelen sanitair zelfs in hoogseizoen schoon en voldoende op de camping zelf is idd weinig te beleven maar het tropical islands maakt veel goed het spreewald is net de veluwe met giethoorn in een uitstekend geschikt voor kano tochten en fietstochten

groot tropisch zwemparadijs
Door G. op 09-08-2012
Gereisd met partner

In de voormalige zeppelin hal is een groot zwemparadijs gebouwd. Wij zijn niet binnen geweest. Vonden het een heel imponerende hal, hoe groot zo'n zeppelin hal is. Nog nooit eerder zo'n grote hal gezien,

świetne miejsce
Door Paweł op 03-05-2012
Gereisd met oudere kinderen

Polecam na wakacje z dziećmi

Even verder
Door joke op 07-08-2010
Gereisd met oudere kinderen

Het personeel in de winkel is erg vriendelijk en behulpzaam. De dichtstbijzijnde grotere winkel is op zo'n 7 km afstand. Alles in het zwembad wordt betaald met een bandje met chipper, op de camping kan je daar mee betalen. Enige minpunt op de rekening was 3 x nachttoeslag. Zagen we pas later en vermoeden dat dat gaat om 3x naar uur door de poort komen met de auto. Kostte 3 x 10,- Na een week waren we hier klaar.

Fijn dat je hier bent!

Zoover.nl plaatst cookies zodat je beter kunt vinden wat je zoekt.