Reviews over Kladow

7-1-2017

Sanitair ; goed

Plaatsen ; goed

Receptie ; behulpzaam en vriendelijk

Omgeving ; zeer goed voor fietsers

vanuit Kladow met de bus direct naar Berlijn ( 50 min. )

Restaurant ; eenvoudige kaart

Zwemmen ; op korte afstand van de camping groot meer

Rustige camping bij Berlijn

sdeweerd,
    28-6-2013

Van 22 t/m 24 mei op deze camping verbleven. Rustige camping met veel bomen. Van 13 tot 15 uur is de camping gesloten (Mittagsruhe). Sanitair is goed maar gedateerd. Douches zijn op de 1e etage (2 trappen op). Een sanitaire ruimte voor invaliden bevindt zich op de begane grond. Wifi is aanwezig. Wij betaalden hiervoor € 8 voor 3 dagen.

Op de camping is geen informatie over Berlijn of omgeving aanwezig. Om met de bus naar de Berlijn te gaan moet je eerst 400 meter lopen, dan de bus naar Alt Kladow nemen en daar overstappen op de snelbus naar de Zoologische Garten. Met de bus ben je 40-50 minuten onderweg. Wij deden het met de auto in 30 minuten. Parkeren in Centrum geen probleem. Maximale parkeertarief nog geen € 20,- per dag.

redelijke plek

Jakobsen,
    13-8-2011

Om Berlijn te bereiken zijn vanaf de camping twee buslijnen noodzakelijk. Zeker om na 19.30 uur terug te geraken is wat ingewikkelder met diverse overstappen. Collega camping Gatow ligt hiervoor wat gunstiger.

Het middenterrein is voor de toeristische plekken (caravans en campers) Wij hadden een zeer natte en kale plek gekregen wat erg jammer was. Vertrek kan vanaf 6.00 uur. De middagsluiting is een wat achterhaald thema maar is in Duitsland nog gebruikelijk.

Prima camping

Rachel,
    31-5-2011

Prima camping voor een uitstapje naar de stad Berlijn.

Prima plek

Marnix,
    23-7-2009

Prima plek voor een stedenvakantie in Berlijn. Met de auto ben je in ca. 10 minuten bij een "carpoolplek" waar je vervolgens de metro of trein kunt nemen naar het centrum van Berlijn (ca. 20-30 minuten).

Kladow scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews