Reviews over Hennigsdorf

goed hotel buiten Berlijn.

Ton,
    24-10-2012

Ligt aan een redelijk drukke weg. Kamers zijn groot, prima onderhouden.

Badkamer schoon. Eten en drinken is er prima, leuk buitenterras.

Goede uitvalsbasis voor bezoek aan Berlijn.

Wauw! Zeker nog een keer!

Lianne,
    4-1-2010

Van 27 tot en met 30 november ben ik met een vriendin een weekendje naar Berlijn geweest. Vanwege een "smerige diesel" (bepaalde auto's mogen daar de stad niet in) hebben wij gekozen voor dit hotel.

Vanaf het begin waren wij helemaal tevreden. We werden snel en goed geholpen. Het hotel zag er super uit. De kamer was prachtig en heel erg schoon. Echt super.

Het ontbijt was ook helemaal fantastisch. Wel duur, maar daar heb je dan ook wat voor. En de service bij het ontbijt was ook heel goed. Over het algemeen kwamen ze je direct een kan koffie brengen.

De dag dat wij naar huis gingen hebben we nog wat gedronken omdat we nog even tijd hadden. Toen we weg gingen vroeg een van de dames daar of we naar huis gingen, en toen hebben we het nog even gehad over hoe we het hadden gehad, het prachtige hotel, enz. Hier zou ik zeker weer heen gaan!

Kleine tip: Met een Berlin Welcome Card (die je in het hotel kunt kopen) kun je met het openbaar vervoer door heel Berlijn heen!

Op internet wordt vermeld dat er maar 2 personen per kamer

Fam. Buitendijk,
    31-7-2007

Op internet wordt vermeld dat er maar 2 personen per kamer mogen slapen, ook bij de receptie in het hotel wordt dat gezegt, terwijl er wel 3 bedden per kamer zijn. In Frankrijk is dit geen probleem.

Goed hotel

michel,
    19-12-2006

Goed hotel. Prima!! Ligt alleen ver van Berlin, maar het hotel ligt dichtbij het station Hennigsdorf (ongeveer 5 minuten lopen) en dan ben je binnen een half uurtje in Berlin.

Mooie kamers, eten goed.

Hennigsdorf scoort een 6 uit 10, op basis van 1 reviews