Hotel Eichenhof

Kleine hotelsWeer vandaag32°13°

We hebben een aantal aanbieders voor Eichenhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Eichenhof in het Nederlands

Een aanrader!

Mary Visser
29-6-2017

Betaalbaar pension in landelijke omgeving. Vriendelijke mensen, eenvoudig, maar goed ontbijt. Schone kamers met goede bedden. Koelkastje ontbreekt helaas. Je wordt onthaald door twee lieve honden en een knuffelkat.

In Lubben is een gaaf klimbos en een dag naar Tropical Islands is ook een aanrader.

Gereisd Met partner in juni 2017

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesInformatie voor trips

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenHiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eichenhof in Groß Köris, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eichenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.