Hotel Kaiserhof

• Matig / voldoende: 5 - 7

Gemiddeld

Kravi
15-12-2015

Hotel heeft vlgs mij een teruggang. Er is geen restaurant meer of roomservice.

Hotel is schoon en personeel vriendelijk.

Bedmatrassen zijn oud en doorgezakt.

prima hotel

Fam.G.Dijkstra
9-7-2012

via een arrangement van touroperator een heerlijk weekend gehad in dit hotel. Kamers prima en zeer schoon. We werden verwelkomt met een fles gekoelde sekt die persoonlijk bij de kamer gebracht werd. Het ontbijt was meer dan uitstekend en het eten heel goed.Met de trein of bus heel snel in Berlijn maar ook de omgeving is heel mooi. Omdat het voetbalweekend was en heel lekker weer was het wel wat rumoerig om het hotel. We sliepen aan de straatzijde.Dit hotel is zeker een aanrader!Bezie

Toppertje

steven
24-10-2010

Via een bon hier drie dagen geweest. Binnen 45 minuten in centrum van Berlijn. Personeel doet werkelijk alles voor je.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiserhof voor je op een rij gezet:

Ook goede uitvalbasis voor Berlijn.

Hans Laurentius
14-10-2009

Vriendelijk personeel, goed restaurant (Voltaire). Prima kamer en ontbijt.

We hebben een aantal aanbieders voor Kaiserhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kaiserhof in Fürstenwalde/Spree, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kaiserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kaiserhof scoort een 9.1 uit 10 op basis van 132 reviews.