Reviews over Fürstenwalde/Spree

prima hotel

Fam.G.Dijkstra,
    9-7-2012

via een arrangement van touroperator een heerlijk weekend gehad in dit hotel. Kamers prima en zeer schoon. We werden verwelkomt met een fles gekoelde sekt die persoonlijk bij de kamer gebracht werd. Het ontbijt was meer dan uitstekend en het eten heel goed.Met de trein of bus heel snel in Berlijn maar ook de omgeving is heel mooi. Omdat het voetbalweekend was en heel lekker weer was het wel wat rumoerig om het hotel. We sliepen aan de straatzijde.Dit hotel is zeker een aanrader!Bezie

Toppertje

steven,
    24-10-2010

Via een bon hier drie dagen geweest. Binnen 45 minuten in centrum van Berlijn. Personeel doet werkelijk alles voor je.

Ook goede uitvalbasis voor Berlijn.

Hans Laurentius,
    14-10-2009

Vriendelijk personeel, goed restaurant (Voltaire). Prima kamer en ontbijt.

Fürstenwalde/Spree scoort een 8 uit 10, op basis van 2 reviews