Camping Landgoed Voigtsmühle

Review geschreven door Hollander

Super relaxte vakantie

Hollander
3-9-2017

VillaVerandaXL gehuurd. Super compleet chalet voorzien van alle gemakken incl babybedje met goed matras en een kinderstoel. Goed buiten meubilair en grote picknicktafel. Gratis gas bbq! We hadden grote plannen om Berlijn en Dresden te bezoeken maar de omgeving was interessant genoeg voor ons en de kids! Landgoed is minder geschikt voor mensen die drukte zoeken op de camping. Het is echt een rustige camping, voor wie dat zoekt is het perfect. Kinderen hebben veel mogelijkheden om te spelen in en rond zwemvijver en trampoline en speelatributen. Eigenaar is betrokken zonder opdringerig te zijn en altijd bereid voor geven van goede tips van de omgeving. Chapeau!