Camping Landgoed Voigtsmühle

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Marieke zebregs

Heerlijke plekje, echte aanrader!

Marieke zebregs
31-7-2017

Super gastvrije camping, prachtige ligging midden in de natuur. Hele gezin heeft enorm genoten, zelfs de hond wilde niet meer naar huis. Verblijf in een villa veranda xl met veel privé ruimte, geen buren vlakbij en dagelijks geniet van de zonsondergang vanaf de veranda. De warme broodjes worden bezorgd bij je thuis. En ook de opgemaakte bedden verhogen het vakantiegevoel. Een auto is wel een must in deze omgeving omdat veel voorzieningen wat verder weg liggen. Omgeving biedt ieder wat wils, maar Berlijn en Dresden waren voor ons echte hoogtepunten! Strandje Jessern vonden de kinderen erg leuk, Tropical Island zouden wij overslaan (duur en niet bijzonder) in het vervolg maar de kids vonden het een hele ervaring.