relaxte plek voor ouders en kinderen

Camping Landgoed Voigtsmühle

Bekijk alle reviews

Review geschreven door mevrouw

relaxte plek voor ouders en kinderen

mevrouw
29-8-2014

wij verbleven een week in een luxe safaritent op landgoed voigtsmuhle. geweldig! grote tent met hangmat, heel fijne bedden met klamboe, ruim keukenblok met 4 gaspitten, van alles genoeg. het eigen sanitair is erg prettig. voor de kids is dit een paradijs. de trampoline, de ruimte, het bos, het zwemvijvertje.

de omgeving biedt meer dan genoeg vermaak. er zijn allerlei wandelroutes uitgezet door bossen en langs een van de vele meren. leuke stad om te bezoeken is Cottbus en Berlijn is goed aan te rijden. Frankfurt/O kun je overslaan. wildpark Johannismuhle is een bezoek waard. voor eten en boodschappen moet je auto pakken. in beeskow veel supermarkten en eetgelegenheden (kirchenklause is aan te raden), in Friedland is eten bij burg schanke leuk en lekker. het was een zeer geslaagd verblijf.