Camping Landgoed Voigtsmühle

15 reviews over Camping Landgoed Voigtsmühle in het Nederlands

Super relaxte vakantie

Hollander
3-9-2017

VillaVerandaXL gehuurd. Super compleet chalet voorzien van alle gemakken incl babybedje met goed matras en een kinderstoel. Goed buiten meubilair en grote picknicktafel. Gratis gas bbq! We hadden grote plannen om Berlijn en Dresden te bezoeken maar de omgeving was interessant genoeg voor ons en de kids! Landgoed is minder geschikt voor mensen die drukte zoeken op de camping. Het is echt een rustige camping, voor wie dat zoekt is het perfect. Kinderen hebben veel mogelijkheden om te spelen in en rond zwemvijver en trampoline en speelatributen. Eigenaar is betrokken zonder opdringerig te zijn en altijd bereid voor geven van goede tips van de omgeving. Chapeau!

Heerlijk rustige camping met prima beheerder

Marcel Schuringa
16-8-2017

Wanneer je een rustige,schone, kleinschalige camping in een natuurlijke omgeving zoekt die ook geschikt is voor kinderen kan ik deze camping iedereen aanbevelen.

Ons verblijf in een villa XL is ons zeer goed bevallen, het ontvangst van beheerder Hans is hartelijk en de caravan was goed schoon. Ook de bedden zijn opgemaakt en er staat een fles wijn voor je klaar. De broodjes service is prima. De gehele camping is schoon en keurig bijgehouden. Van alles is aanwezig om je te vermaken o.a. bbq sets, hangmat voor je verblijfplaats, speelvijvertje , bos, skelter, huurfietsen ga zo maar door. Ook kregen wij regelmatig gratis een prachtige zonsondergang vanaf onze caravan. Hans heeft zich ontpopt als een prima beheerder/gastheer en probeert je op alle manieren uitstekend te helpen.

Er is genoeg te doen voor iedereen in de buurt echter moet je wel even in de auto stappen maar dat moeten we thuis ook dus is dat geen probleem.

De directe omgeving kan ik het best omschrijven als authentiek en natuurlijk.

Wees niet verbaast wanneer u reeën, marters of dassen ziet heel leuk en spannend ook voor de kinderen.

Bij deze Hans nogmaals bedankt voor de fijne vakantie :-)

Fantastiche relaxte vakantie gehad.

Marcel
14-8-2017

Ruim opgezette plekken op een rustig locatie in een omgeving die nog niet echt toeristisch is. Leuk zwemmeertje en een grote trampoline. De camping is niet groot en daardoor overzichtelijk. Naast de camping een leuk stukje bos waar de kinderen zich kunnen goed kunnen vermaken.

Eigenaar Hans is zeer behulpzaam en brengt s'morgens lekkere broodjes rond.

Heerlijke rustige camping

ME
3-8-2017

Mooie plek, zeer ruim opgezet. Een perfecte zwemvijver met klein strandje, echt ideaal voor de kinderen. Toen wij er waren zat de camping 'vol', dat vonden wij erg grappig. Aangezien er met gemak nog 30 tenten bij kunnen. Maar op deze manier blijft het heerlijk ruim en overzichtelijk.

Villa veranda is een moderne stacaravan, zeer schoon en efficiënt ingedeeld. Ideale vakantie om rust en ruimte combineren met stedentrips in de omgeving en buitenactiviteiten.

Geweldige vakantieplek

P. Kramer
1-8-2017

Mooie goedverzorgde camping en appartementen. Wij hebben gelogeerd in een Villa Veranda, een mooi chalet met uitzicht over de akkers en bossen. De camping was mooi en goed verzorgt. Chalet als.nieuw! Erg mooie omgeving. De eigenaar bracht iedere morgen met de fiets de broodjes rond. Goede kennis en uitleg over de omgeving. Lekker relaxed een fijne vakantie gehad, het enige minpuntje was de WiFi, dat moet beter kunnen Hans!

Heerlijke plekje, echte aanrader!

Marieke zebregs
31-7-2017

Super gastvrije camping, prachtige ligging midden in de natuur. Hele gezin heeft enorm genoten, zelfs de hond wilde niet meer naar huis. Verblijf in een villa veranda xl met veel privé ruimte, geen buren vlakbij en dagelijks geniet van de zonsondergang vanaf de veranda. De warme broodjes worden bezorgd bij je thuis. En ook de opgemaakte bedden verhogen het vakantiegevoel. Een auto is wel een must in deze omgeving omdat veel voorzieningen wat verder weg liggen. Omgeving biedt ieder wat wils, maar Berlijn en Dresden waren voor ons echte hoogtepunten! Strandje Jessern vonden de kinderen erg leuk, Tropical Island zouden wij overslaan (duur en niet bijzonder) in het vervolg maar de kids vonden het een hele ervaring.

Oude reviews (archief)

Geweldige plek

Liesbeth
18-9-2016

Een hele fijne kleine camping. Goed verzorgde huuraccomodaties met privésanitair. Op de camping een klein zwemmeertje. En je loopt zo het bos in. In de omgeving veel natuur (meren). Ook prima te combineren met stedentrip naar Berlijn. Met de trein en auto sta je binnen anderhalf uur midden in Berlijn. Enige nadeel wellicht dat je voor alles de auto moet pakken. Of een wandeling naar dorpje met bakker, slager e.d. op ong. 6 km afstand. Camping biedt wel broodjesservice.

Beheerder Ralf is top! No-nonsense kerel die de boel prima onderhoudt.

heerlijke rustige plek!

felinehuizenga
2-8-2016

wij hebben de eerste 2 weken van de schoolvakantie op dit prachtige landgoed vakantie gevierd. Met 2 jongens van 8 en 10 jaar een heerlijke plek! De jongens vermaakte zich, met alle andere kinderen die er waren tussen de 4 en 10 jaar, erg goed in het water, op het mini strandje, op de trampoline (daar kun je best met veel kinderen tegelijk op) en in het bos.

De luxe chalet was een super vakantiehuis met alles er op en eraan.

De omgeving is prachtig en er is genoeg te doen in de buurt.

Dagje Berlijn zeker een aanrader!

Heerlijke vakantie gehad!

Linda van Parijs
26-9-2014

We zijn veertien dagen te gast geweest in 1 van de 2 pipowagens op het terrein. Met 2 kindeen van 7 en 10 ging dat prima. Met het mooie weer waren we veel buiten. Op het terrein hebben de kinderen zich vermaakt op de trampoline, bij het meertje, de beek en de ruimte om het terrein om te voetballen en bijv. vliegeren. Veel andere families ook met kinderen in dezelfde leeftijd maakte het ook tot een succes. De plaatsjes Eisenhuttenstadt, Beeskow, Lubenau ( kanoen ) en het klooster in Neuzelle waren erg mooi en een dagtochtje waard. Daarnaast hebben we 2 weken fietsen gehuurd op de camping, erg goedkoop, en hebben we de omgeving op de fiets verkend. Door het geringe hoogteverschil en veel fiets/ wandelpaden was dit prima te doen. Hierna zijn we nog 4 dagen naar Berlijn geweest, een mooie afsluiting! Bedankt voor de fijne tijd.

relaxte plek voor ouders en kinderen

mevrouw
29-8-2014

wij verbleven een week in een luxe safaritent op landgoed voigtsmuhle. geweldig! grote tent met hangmat, heel fijne bedden met klamboe, ruim keukenblok met 4 gaspitten, van alles genoeg. het eigen sanitair is erg prettig. voor de kids is dit een paradijs. de trampoline, de ruimte, het bos, het zwemvijvertje.

de omgeving biedt meer dan genoeg vermaak. er zijn allerlei wandelroutes uitgezet door bossen en langs een van de vele meren. leuke stad om te bezoeken is Cottbus en Berlijn is goed aan te rijden. Frankfurt/O kun je overslaan. wildpark Johannismuhle is een bezoek waard. voor eten en boodschappen moet je auto pakken. in beeskow veel supermarkten en eetgelegenheden (kirchenklause is aan te raden), in Friedland is eten bij burg schanke leuk en lekker. het was een zeer geslaagd verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Landgoed Voigtsmühle in Friedland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Landgoed Voigtsmühle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Landgoed Voigtsmühle scoort een 8.75 uit 10 op basis van 15 reviews.