Sorteren

Reviews over Friedland

Geweldig leuke vakantieplek.

Marleen
    20-8-2018

Wij verbleven 3 weken in een safaritent XL met privé sanitair. De plekken zijn erg ruim met vrij uitzicht en dat gaf ons een enorm vrij gevoel. Onze kinderen hebben zich prima vermaakt bij de zwemvijver, op de trampoline, met de dieren voeren en alle laagdrempelige activiteiten die georganiseerd werden. Elke ochtend verse broodjes rond een uur of 8, lekker ontbijten aan de picknicktafel en daarna met kop koffie bij het zwemmeertje zitten en kijken naar de kids die zich heerlijk vermaken. Heerlijk vakantiegevoel! Berlijn, Dresden en Tropical Island zijn leuke daguitjes. Het klimbos en het kano varen met zijn vijven vonden wij fantastisch. Het enige waar wij tegen aanliepen was dat de WiFi het vaak niet of slecht deed, maar dat had ook zo z’n voordeel, nl dat je ook niet te vaak achter het schermpje zit.

Heerlijk !

Jos
    14-8-2018

Deze zomervakantie hebben we hier 10 dagen gestaan met onze vouwwagen. Heerlijk kleinschalig maar toch voldoende (Nederlandse) kinderen om mee te spelen voor ons zoontje. Op de camping is een kleine zwemvijver die gevoed wordt uit de beek. Heerlijk bij heet weer! De kinderen vangen hier ook kikkers om te bekijken.

Het prive-sanitair bij de plek is super. Niet meer je spullen heen en weer sjouwen, je laat het er gewoon in staan. Fijne douche ook.

De dochter van de eigenaar deed heel kleinschalig wat activiteitjes voor de kinderen, erg leuk. De diertjes voeren, snoepketting maken, boswandeling en broodjes op het kampvuur bakken.

De eigenaar weet veel over de omgeving en geeft advies over uitstapjes en zwemmeertjes in de regio. De regio is erg mooi. Veel bos, glooiend en niet erg toeristisch. Het toerisme wat er is, is kleinschalig en best kneuterig.

Hier komen we misschien nog wel eens terug!

Velsiman
    30-7-2018

Voigtsmuhle is een zeer ruime camping met ruime plekken. Er zijn in totaal zo'n 20 plekken incl. de safaritenten en bungalows. Mooi landgoed, goed onderhouden. Veel speelruimte voor de kinderen. Zwemvijver met strandje waar je prima kan afkoelen. Vriendelijke campingbaas die iedere ochtend broodjes komt brengen en verder veel weet over wat te doen in de omgeving, maar zoals eerder al gezegd zichzelf niet opdringt. Verder heerlijk rustig. S avonds mooie zonsondergangen!. Berlijn uurtje met auto en trein, groot meer vlakbij waar je prima een bootje of kano kan huren. Polen niet ver, grootste overdekte zwembad van Europa op een uurtje. Dichtbij prima wandelingen te maken. Kortom, aanrader!

Super relaxte vakantie

Hollander
    3-9-2017

VillaVerandaXL gehuurd. Super compleet chalet voorzien van alle gemakken incl babybedje met goed matras en een kinderstoel. Goed buiten meubilair en grote picknicktafel. Gratis gas bbq! We hadden grote plannen om Berlijn en Dresden te bezoeken maar de omgeving was interessant genoeg voor ons en de kids! Landgoed is minder geschikt voor mensen die drukte zoeken op de camping. Het is echt een rustige camping, voor wie dat zoekt is het perfect. Kinderen hebben veel mogelijkheden om te spelen in en rond zwemvijver en trampoline en speelatributen. Eigenaar is betrokken zonder opdringerig te zijn en altijd bereid voor geven van goede tips van de omgeving. Chapeau!

Heerlijk rustige camping met prima beheerder

Marcel Schuringa
    16-8-2017

Wanneer je een rustige,schone, kleinschalige camping in een natuurlijke omgeving zoekt die ook geschikt is voor kinderen kan ik deze camping iedereen aanbevelen.

Ons verblijf in een villa XL is ons zeer goed bevallen, het ontvangst van beheerder Hans is hartelijk en de caravan was goed schoon. Ook de bedden zijn opgemaakt en er staat een fles wijn voor je klaar. De broodjes service is prima. De gehele camping is schoon en keurig bijgehouden. Van alles is aanwezig om je te vermaken o.a. bbq sets, hangmat voor je verblijfplaats, speelvijvertje , bos, skelter, huurfietsen ga zo maar door. Ook kregen wij regelmatig gratis een prachtige zonsondergang vanaf onze caravan. Hans heeft zich ontpopt als een prima beheerder/gastheer en probeert je op alle manieren uitstekend te helpen.

Er is genoeg te doen voor iedereen in de buurt echter moet je wel even in de auto stappen maar dat moeten we thuis ook dus is dat geen probleem.

De directe omgeving kan ik het best omschrijven als authentiek en natuurlijk.

Wees niet verbaast wanneer u reeën, marters of dassen ziet heel leuk en spannend ook voor de kinderen.

Bij deze Hans nogmaals bedankt voor de fijne vakantie :-)

Friedland scoort een 0 uit 10, op basis van 1 reviews