Reviews over Ferchesar

Prima uitvalsbasis voor Berlijn

Suzan,
    8-5-2016

We stonden hier van 2 mei t/m 7 mei. Toegangsweg is niet echt geweldig, kiezels, keien, stenen en een behoorlijk stuk. De camping ligt ver van de grote weg. Wij kwamen via de 2 afrit Magdeburg/Burg. Ligging dichtbij meer. Plaatsen zijn prima, plaatsen met uitzicht op het meer zijn duurder. Sanitair schoon, elke dag verse broodjes (te bestellen) bij de receptie (gesloten tussen 13.00 en 15.00 uur).

Voor kinderen (13 en 16) niet echt iets te beleven maar hebben zich samen wel vermaakt. Vanuit Rathenow uur met de trein naar Berlijn. Spotgoedkoop reizen: 31 euro voor groep tot 5 personen inclusief retour trein en openbaar vervoer Berlijn. Tip: reis naar station Nordbahnhof, daar staat nog een heel stuk van de muur. Erg 'mooi', indrukwekkend en onvoorstelbaar.

Je kunt een bootje huren bij de receptie maar let er op dat je met de boot met E-motor niet meer dan 1,5-2 uur kunt varen. Er werd ons in eerste instantie gezegd 2,5 uur maar dit lukt absoluut niet. Gelukkig had de boot roeispanen...

Mooie camping aan een meer

F. Specken,
    6-8-2009

De Camping is gelegen in een groot bos en aan een meer. Sanitair is super de lux, wordt drie maal per dag schoon gemaakt. Iedere plaats is ruim bemeten en voorzien van watertoevoer,waterafvoer en 230Vac aansluiting, tevens is er een kookplaats waar men op inductie kan koken en/of bakken ( gratis ). in de omgeving zijn heelveel fiets mogelijkheden. Het is een rustige camping in een rustige omgeving.

Onze Waardering is zeker een dikke 9

Aanrader

Ann,
    25-6-2009

Rust, wandelen, fietsen.

Nieuwe camping in prachtig gebied.

Aanrader!

An,
    25-6-2009

Rust. Aan meer en rand van bos. Prachtig wandel en fietsgebied.

Ferchesar scoort een 10 uit 10, op basis van 1 reviews