Camping Am Plauer See

2 reviews over Camping Am Plauer See in het Nederlands

Sfeervolle camping

Falko Houben
8-8-2018

Wat een toplocatie aan het water. Zeer geschikt voor onze hond een stukje verderop. Gebruik gemaakt van het restaurant en de lekkerste pizza ooit gegeten. Super leuke sfeer. Helaas verbleven wij maar 1 nacht maar we komen zeker een keer terug maar dan voor langere tijd.

Leuke camping in verrassend deel van Duitsland

Peter
17-8-2014

De camping is mooi gelegen op een schiereiland aan de Plauer See, vlakbij het dorpje Plaue. Nog niet ontdekt door Nederlanders. De camping is eenvoudig van opzet met zeer grote plaatsen en er zijn drie strandjes. Het water in de Plauer See is schoon. De stad Brandenburg is niet bijzonder. De sporen van de DDR zijn nog zichtbaar en er is veel leegstand. In de omgeving is veel interessants te zien maar je moet er wel even naar zoeken. Geïnteresseerden in de DDR-geschiedenis komen hier zeker aan hun trekken! Vanaf de camping is het een uur rijden naar Berlijn en Potsdam. De natuur is erg mooi. Zeer veel bos en licht glooiend landschap.

Let op: het Oost-Duits wijkt wat af van het standaard-Duits. Er worden andere woorden gebruikt. Men spreekt zeer langzaam voor Nederlandse begrippen,.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Plauer See in Brandenburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Plauer See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.