6,6

17 reviews over Hotel Zoo Berlin in het Nederlands

nooit meer!!

sandra de vries
25-10-2012

wij hadden een kamer op de eerste verdieping. de kamer was weliswaar opgeknapt maar zag er nog steeds erg verouderd uit. we konden slecht slapen wegens het geluidsoverlast wat van de straat af kwam. we moesten wel met de ramen open slapen omdat het erg warm was op de kamer. ook miste we de overgordijnen. de wc/badkamer was oud en niet meer van deze tijd. het ontbijt was wel goed verzorgd maar daarin tegen was het personeel onvriendelijk en chagrijnig. toen we een aantal dagen later weer thuis waren kregen mijn vriend en ik verschrikkelijke jeuk en uitslag. we zijn hiermee naar een dermatoloog geweest en het bleek een parasiet/schurft te zijn die je vaak in hotels oploopt waar de lakens wel gewassen worden maar de kussens/dekbedden niet. wij hebben verder nergens anders overnacht dus zijn er van overtuigd dat we het daar hebben opgelopen. we hebben vaak in andere hotels geslapen en nooit iets opgelopen. vandaar dat we zeggen, nooit meer hotel Zoo Berlin....

Gereisd Met partner in Thu Jun 28 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

gedateerd Hotel

meijer
7-6-2012

Weekend geboekt in dit Hotel. Kamer op de zesde etage. Mag nodig gerenoveerd worden. Bedden oké en kamer en badkamer waren wel schoon.Maar alles mag wel een likje verf, nieuwe vloerbedekking en behangen worden.Ontbijt was heel goed en uitgebreid. Ligging super overal dichtbij.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel op zijn retour

Ariane
8-1-2012

Hotel Zoo Berlin heeft 4 sterren maar dat is achterhaald. De ligging is super, het ontbijt ook maar de kamers zijn vergane glorie. In 1e instantie kregen we een kamer op de 5e met gescheiden bedden. Niet een nachtkastje ertussen maar een bed in de ene hoek en het andere in de tegenoverliggende hoek. De kamer was vuil, gangen en kamers met loghangend behang, niet werkende gordijnen etc. Na een dringende klacht hebben we de volgende dag een betere kamer op de 2e gekregen. Ruim, goed bed maar had ook zijn beste tijd gehad.

Gereisd Met partner in januari 2012

Ideaal voor een weekendje Berlijn

daniellegerrits
21-11-2011

Hotel Zoo Berlin ligt aan de bekende kufurstendam en heeft alle winkels en horeca binnen handbereik. Om de gehele stad te bezichtigen zijn er voldoende mogelijkheden mbt Openbaar vervoer en Cityhoppers. Het hotel zelf oogt van buitenaf vrij Luxe, maar binnen valt dat toch een beetje tegen. De kamer waar wij zaten was vrij oud (wel netjes en schoon) en de badkamer had wat gebroken tegels etc. Het personeel is uitermate vriendelijk en het ontbijt is helemaal super!

Gereisd Met partner in januari 2011

Gedateerd, maar op een centrale plek

Leon-Paul
10-5-2011

Afgelopen weekeinde voor de tweede keer in dit hotel geweest. Laatste keer was paar jaar geleden. De eerste kamer die ons was toegewezen had een dermate gammel bed dat we daar niet op wilden gaan slapen. Technische dienst was niet beschikbaar (zaterdagavond), dus een andere kamer gekregen, was al helemaal niet veel soeps (rookkamer, extreem krakende vloer). Conclusie, kamers zijn dringend aan renovatie toe. Op zich verwacht je niet heel veel voor ~60 euro voor een nacht, maar er bekroop ons een erg "vergane glorie uit jaren 80" gevoel. Qua ligging blijft het een fijne plek, maar wat betreft comfort kom je bedrogen uit.

Gereisd Met partner in mei 2011

Prachtig hotel, goede ligging

Anne
6-1-2011

Van de buitenkant ziet het hotel er al mooi uit. Maar de kamers zijn nog veel mooier. Wij hadden een mega kamer, met een hoog plafond. Zeeën van ruimte. De badkamer was ook keurig. Ruim en alles was schoon. Elke dag werd er schoongemaakt in de kamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en werd steeds aangevuld. Voor ieder wat wils. Je loopt het hotel uit en zit al midden in de winkelstraat, met goede bus en metro verbindingen. Station is 1km lopen. Wij zouden dit hotel zeer aanraden als je een goed hotel zoekt in Berlijn.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Echte aanrader voor een stedentrip

JvB
25-12-2010

Am zoo is een prima hotel voor een stedentrip. Centraal aan de kurfustendam, en Ov voor de deur. Heerlijk ontbijt met voldoende keuze. Kamer niet lux en groot, maar je bent bijna niet op de kamer, dus voor een stedentrip prima. Met een Welcome card kun je 3-5 dagen onbeperkt reizen met bus, metro, tram, trein. Dit hotel is voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in december 2010

Centraal gelegen

Martijn
25-2-2010

Mooi hotel dat direct in het centrum ligt en dichtbij voldoende uitgaansgelegenheden. Het hotel ligt aan een drukke weg, maar daar hebben wij geen last van gehad.

Gereisd Met vrienden in maart 2009

Prima locatie, heerlijk ontbijt

Saskia
14-1-2010

Wie niet tevreden zou zijn met het ontbijt wat je krijgt bij Hotel Zoo, moet van goede huize komen. Prima geregeld, vers fruit, diverse (buitenlandse) kaassoorten, scrambled eggs, spek, gekookte eitjes, brood, broodjes, toast, croissants, yoghurt, mogelijkheid om een potje thee te maken met losse thee, diverse sapjes (niet vers, maar dat krijg je alleen bij 5*), salades, muesli, zoetwaren, zoet gebak, noem het maar op. Locatie is prima, nog geen 5 minuten vanaf Bahnhof Zoo, vanwaar je de Airport Expresse kunt nemen, U bahn binnen handbereik, KDW en Gedächtniskirche om de hoek. Ok, zomers zou ik niet graag aan de achterzijde slapen, vanwege de vele treinen, 's winters met ramen en voorzetramen geeft dit geen probleem. Ontbreken van overgordijnen is wel raar, inderdaad. Onze kamer was heel royaal qua afmeting, nieuwe badkamer, tv klein, maar alles aanwezig verder. Toegegeven, we hadden via een aanbieding geboekt in dit hotel, maar waren zeer tevreden!

Gereisd Met partner in januari 2010

goede ligging

ess
25-9-2009

ligging is goed,aan t begin van de winkelstraat&vlakbij de dierentuin&station,alles op loopafstand te doen.de kamer was oud met vieze vloerbedekking,de kussen waardeloos maar bij de receptie kan je extra kussens krijgen!de badkamer kan ook wel n opknapbeurt gebruiken en r rijden constant treinen voorbij(als je n kamer aan de achterkant hebt).personeel bij t onbijt was stug&niet vriendelijk....parkeren aan de achterkant van t hotel. voor n weekendje berlijn is t wel n aanrader

Gereisd Met partner in september 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Open haard
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zoo Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zoo Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.