Hotel Winters Berlin Im Spiegelturm

HotelWeer vandaag28°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Winters Berlin Im Spiegelturm voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Winters Berlin Im Spiegelturm in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Uitstekend hotel met prima prijs/prestatieverhouding in de wijk Spandau. Geboekt via touroperator in NL. Kom je met de auto dan is het gemakkelijk bereikbaar zonder veel drukte van het stadsverkeer. Prima kamers, goed en uitgebreid intercontinentaal ontbijt, gratis wifi met prima bereik. Parkeren kan tegen betaling in parkeergarage maar is ook prima mogelijk in de straat (gratis). Je loopt de straat over en je loopt zo het S-Bahn station Stresow in en in nog géén half uur ben je in hartje Berlijn (voor iets meer dan € 7 koop je een een OV dagkaart).

Zeer net hotel

Martin van Guluck
12-8-2014

Mooie kamers. Goed verzorgd. Uitzicht over Berlijn vanuit restaurant op de zestiende verdieping.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Winters Berlin Im Spiegelturm in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Winters Berlin Im Spiegelturm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Winters Berlin Im Spiegelturm scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.