Hotel Victoria

• Matig / voldoende: 5 - 7

gedateerd

Anne
20-10-2016

Het is een klein hotel, vlakbij de S-bahn. Er zijn geen liften, de badkamer was aan de overgang van de gang, apart van de kamer dus. De badkamer had een handdouche, waardoor "normaal" douchen lastig was. Verder is de badkamer ruim en schoon.

De kamer zelf was groot, maar erg sober. Er stonden 2 bedden, 2 nachtkastjes, een "bureau" (wat erg hoog was) en een vreselijke ouderwetse 2zitsbank. Daarbij was er een kast en de rest was leeg. Na de eerste nacht hebben we geen schoonmaak gehad, dus ook geen schone handdoeken. De bedden zijn voorzien van uitstekend voelbare veren, dus comfortabel slapen was het niet echt. Het ontbijt is prima, met verse broodjes en goede koffie.

Erg positief zijn we over het Indiase restaurant, schuin tegenover het hotel.

Goed betaalbaar hotel, zeer centraal gelegen.

Dirk-Jan en Anja a van Velsen
16-8-2013

Wij zijn zeer te spreken over Hotel Pension Victoria. Hotel ligt in Oost-Berlijn en je kan goed zien hoe mooi deze wijk is opgeknapt. Ruime, schone kamers en niet duur. Aardig personeel. Zeer centraal gelegen, dicht bij de S-Bahn en zeer goed en goedkoop eten bij Ostkreuz.

prima hotel voor mooi prijsje

scheecom
2-9-2012

Prima hotel. lekker goedkoop. De kamers zijn wat gedateerd maar brandschoon. Badkamer was appart van de kamer maar ruim en ook brandschoon. Het hotel ligt pal naast de S bahn waardoor je snel midden in het centrum bent.

We hebben een aantal aanbieders voor Victoria voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Victoria in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Victoria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Victoria scoort een 6.13 uit 10 op basis van 3 reviews.