Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg

Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg

7.8Goed

Duitsland, Brandenburg, Berlijn

7.8Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Berlin Brandenburg voor je op een rij gezet:

• Sauna

300 reviews over Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg

• 2019
    6M A W Broekman-Verbon02-01-2019

Verder goed hotel maar niet meer met de kerst .

Mooi hotel, mooie kamers, vriendelijk personeel, een heel veel te kleine sauna voor zo een groot hotel. Drankjes veel te duur voor de begrippen van van der Valk, dit zijn Zwitserse prijzen! Eten de eerste dagen buffet was zeer slecht en 1e kerstdag was kwalitatief en keuze uitermate slecht voor van der Valk begrippen.Zeer slechte communicatie personeel onderling inzake bijhouden drankjes en afrekenen . Het niet nakomen van verzoeken eten ivm allergie waardoor mijn man heel erg ziek is geworden. Verzoek was gedaan door ons en onze buschauffeur ruim van te voren en op de dag zelf en toch ging dit fout door slechte communicatie onderling. Directeur heeft zijn excuus hiervoor aangeboden en vond dit heel erg, heeft geen alternatief aangeboden terwijl wij excursies zijn misgelopen hierdoor. Heel jammer!

• 2018
    7Evers30-12-2018

Hotel en eten Top Excursies Zeer Slecht

GEEN koffie en thee faciliteiten op de kamer bij boeking gevraagd was aanwezig werd mij verteld. Tijdens de excursies meeste tijd in de bus zitten werd erover verteld als je aan de verkeerde kant zat, zie je niets ,Potsdam Sanssouci zouden we bezoeken regende het een heel klein beetje werd door de chauffeur en reisleider besloten dan maar weer in de bus blijven en een rondje erom heen Donderdag de laatste dag was vrij deze hebben we dan besteed om zelf alle dingen die we wilden zien en waarvoor we deze reis geboekt hadden te bekijken min punt de bus vertrok smorgens pas om 10 uur dus 11 uur in Berlijn en om 16.00 uur terug dus zelf maar weer met de Ubaan /trein en taxi terug naar het hotel . Terwijl er op de site staat gratis taxi van hotel naar station en met een belletje wordt je ook weer opgehaald bij terugkomst

Ook werd er vermeld op de site vanaf het treinstation zou het h

• 9Dhr. Molenkamp30-12-2018

Berlijn een indrukwekkende stad

We hebben een fijne busreis gehad. Hotel was erg goed. Kamers prima , en het eten ook zeer goed. Eén nadeel: op de site van van der Valk staat dat het hotel beschikt over een schuttlebus die je van af het dichtbijzijnste station kan ophalen als je op eigen gelegenheid naar de binnenstad van Berlijn bent geweest. Echter deze schuttlebus had men niet meer. Daardoor waren we genoodzaakt een taxi te nemen. Als de schuttlebus er niet meer is , haal het dan van de site. Het was ook jammer dat er geen koffie of thee faciliteiten op de kamer aanwezig waren. Stond wel op de site. Op zich geen probleem maar zet het er dan ook niet op. Maar ondanks deze kleine ongemakken een mooie reis met een zeer goed hotel.

• 9W.v.d.Bruinhorst21-12-2018

Fantastisch super reis

Wat is Berlijn een geweldige aanrader,super verblijf 4 dgn met een chauffeur van van der valk die echt veel vertelde over Berlijn en s,avonds met ons en de hele groep een Site Seeing deed,in een woord geweldig.Super. Alle lof voor van der Valk Hotels. Met vr gr Fam w.v.d .Bruinhorst uit Veenendaal.

• 7Jetje16-10-2018

Ga volgende keer dichter bij het centrum

Keurige kamers, menukaart zeer onduidelijk en chaotisch opgesteld, bovendien waren de menu’s aan de prijzige kant. Ligt erg ver buiten Berlijn

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Henk van Esch16-10-2018

Fantastisch, niets op aan te merken.

Het hotel en de kamer was uitstekend

Gereisd met partner in oktober 2018

• 7C.H. Batist16-10-2018

Berlijn, daar moet je zijn !

Heerlijke reis, prima chauffeur, prima kamer.Mooi hotel wat echter op plm uur rijden van centrum Berlijn ligt. Menukaart niet geweldig, bediening bij diner slecht,lang wachten op opnemen en brengen drankjes, ontbijt heel uitgebreid.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

• 8Jack M.09-10-2018

Goed hotel aan de rand van Berlijn, aanrader.

Goed hotel, makkelijk bereikbaar. Ideaal gelegen als je Berlijn wilt bezoeken maar niet in de drukte van de binnenstad wilt zitten. Vriendelijke receptie waar je voldoende info krijgt. Ruime kamer (wij boekten arrangement in Classic Plus) met (doorlopend) balkon (met asbak), koelkastje etc. "Vertrouwde" Van der Valk kwaliteit wat betreft ontbijt en diner; ook hier vriendelijk personeel. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in september 2018

• 7rvdb17-09-2018

pas gerenoveerd met helaas wat minpunten

Wij hadden een comfort plus kamer. Super schoon. Heerlijk bed. Mooie badkamer met heerlijke regendouche. Nadeel is dat de glazen douchewand te kort is waardoor alles nat wordt. Jammer dat spiegel niet verwarmd is. Wc is van badkamer gescheiden met een te kort muurtje. Omdat badkamer een glazen schuifdeur heeft is er weinig privacy. Waarom schuifdeur niet beplakken met folie? Kamer heeft prima airco. Koelkastje deed het wel maar was niet koud genoeg. Boven de tafel hangt een lamp waartegen je je hoofd stoot. Op het balkon een 2p bankje. Helaas geen balkonafscheidingen. We hadden kleine kinderen naast ons die dus steeds over alle balkons renden. Goed ontbijt. Jammer dat het op de gangen/de liften en in het restaurant zo heet was. Geen enkele ventilatie. Zeer vriendelijk personeel. Vanaf hotel plm. 5 min naar station Dahlewitz (re7) of station Blankenfelde (re7 of S2) Gratis parkeren. Dagkaart eu 7.70 pp in hotel te koop.

Gereisd met partner in september 2018

• 8Wim knabe24-08-2018

Geweldig hotel

We zijn al meerdere keren geweest nu 7 of 8 keer, telkens een nieuwe ervaring prima service en vriendelijke bediening van medewerkers

Gereisd met partner in augustus 2018

Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg info