Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg

Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Berlin Brandenburg voor je op een rij gezet:

288 reviews over Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8
  • Matig / voldoende: 5 - 7
  • Onvoldoende: 1 - 5

Heerlijke midweek Berlijn

M. Weijkamp
14-5-2018

Makkelijke lokatie om te bereiken. Ruime parkeerplaats. Bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij ontvangen. Kamers waren ruim en keurig en schoon. Ontbijt was uitstekend en misgrijpen was nagenoeg onmogelijk omdat het steeds werd aangevuld. Voor de kinderen (en ook voor ons) een lekker zwembad om 's avonds even te ontspannen na een enerverende dag Berlijn. Ook het avondeten was prima maar in vergelijking met de Nederlandse van der Valk wel duurder.

Berlijn vanuit dit hotel is uitstekend te bereiken met de trein of de S-Bahn. Bij beide stations (Dahlewitz of Blankenfelde) is een P&R waar je gratis kunt parkeren. Reistijd met de S2 is ongeveer 20 minuten tot aan Potzdammer Platz. De S2 rijdt elke 10 a 15 minuten vanuit Blankenfelde en is wellicht wat gemakkelijker te plannen dan de trein.

jannie
4-3-2018

Alles was goed, kamers, services, eten etc. etc. In dit hotel ben ik met partner of parrtner en vrienden vele malen geweest. En tijdens korte vakanties in Europa is er gekozen voor een van der Valk Hotel. met name de prijs voor 3/4 dagen incl. ontbijt.

Wij ervaren het als een goed verblijf

Piet
17-12-2017

Een goed hotel aan de rand van Berlijn

5 km van station met gratis parkeergarage

Volgende keer weer maar wel classic plus

Hanny
7-10-2017

Mooi hotel , goede uitvalsbasis voor Berlijn.

Hotel begint wat gedateerd te worden. Voor de 4e keer geweest en voor het eerst wat tegenvallend qua kamer. De clasdic kamer is t.o.v. de classic plus stukken minder. Geen airco, badkamer gedateerd met hele kleine douchecabine. Klein wastafeltje en lage toilet.

Hartelijk ontvangst en goede verzorging

John
20-9-2017

Je kunt heerlijk relaxen op een rustige lokatie.

Kamers prima n orde maar hal en trappenhuis kunnen een opknapbeurt gebruiken.

Het eten was goed verzorgd, nette bediening,mooi terras,ruime parkeerplaats.

Kundig baliepersoneel,bij het boeken was al vermeld dat de kamers binnenkort

gerenoveerd zouden worden.

heel fijn hotel

Corne
15-8-2017

Heel fijn hotel, van alle gemakken voorzien. Bijzonder ruime kamers met boxspring bedden en comfortabele (zachte) matrassen. Gezellig terras buiten, waar 's avonds ook gegeten kan worden. Helaas in deze periode van het jaar bijna niet te doen i.v.m. grote hoeveelheden (stekende) insecten. De keuken van het restaurant is tot laat in de avond open, wat fijn is als je wat later terug komt in het hotel. Wij hebben hier twee keer gegeten, maar vonden de kwaliteit van het eten niet bijzonder en de bediening matig. Het ontbijtbuffet is echter goed, zeer uitgebreid en vindt plaats in een geweldig ingerichte centrale ruimte. Een prima manier om de dag mee te beginnen.

Voor bezoek aan Berlijn is een auto wel noodzakelijk. Het stadsdeel Mitte is ca. 40 km van het hotel verwijderd. Het openbaar vervoer is niet in de directe nabijheid van het hotel. Dat kan als nadeel ervaren worden, maar wij vonden de kwaliteit van het hotel de dagelijkse autorit wel waard.

Een echte aanrader

Peter de Rijck
13-8-2017

Vriendelijk en voed personeel.

Schone kamer,

Ruime badkamer

Wij komen zeker nog een keer terug!'n

👍👍

Heel goed

Bert Putters
10-8-2017

Alles is hier volmaakt...bediening en schoonmaken kamers!

perfect en met de trein dicht bij de stad

henny
30-7-2017

met je auto 4 km van af het station. eventueel neem je de shutelebus

ontbijt klasse dinner ok bar beneden goed

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg scoort een 8.12 uit 10 op basis van 289 reviews.