Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg

Airport hotelWeer vandaag11°4°
Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Van der Valk Berlin Brandenburg voor je op een rij gezet:

295 reviews over Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg in het Nederlands

Ga volgende keer dichter bij het centrum

Jetje
16-10-2018

Keurige kamers, menukaart zeer onduidelijk en chaotisch opgesteld, bovendien waren de menu’s aan de prijzige kant.

Ligt erg ver buiten Berlijn

Fantastisch, niets op aan te merken.

Henk van Esch
16-10-2018

Het hotel en de kamer was uitstekend

Berlijn, daar moet je zijn !

C.H. Batist
16-10-2018

Heerlijke reis, prima chauffeur, prima kamer.Mooi hotel wat echter op plm uur rijden van centrum Berlijn ligt. Menukaart niet geweldig, bediening bij diner slecht,lang wachten op opnemen en brengen drankjes, ontbijt heel uitgebreid.

HotelSpecials.nl

Goed hotel aan de rand van Berlijn, aanrader.

Jack M.
        9-10-2018

Goed hotel, makkelijk bereikbaar. Ideaal gelegen als je Berlijn wilt bezoeken maar niet in de drukte van de binnenstad wilt zitten. Vriendelijke receptie waar je voldoende info krijgt. Ruime kamer (wij boekten arrangement in Classic Plus) met (doorlopend) balkon (met asbak), koelkastje etc. "Vertrouwde" Van der Valk kwaliteit wat betreft ontbijt en diner; ook hier vriendelijk personeel. Ruim voldoende parkeergelegenheid. Zeker voor herhaling vatbaar.

pas gerenoveerd met helaas wat minpunten

rvdb
        17-9-2018

Wij hadden een comfort plus kamer. Super schoon. Heerlijk bed. Mooie badkamer met heerlijke regendouche. Nadeel is dat de glazen douchewand te kort is waardoor alles nat wordt. Jammer dat spiegel niet verwarmd is. Wc is van badkamer gescheiden met een te kort muurtje. Omdat badkamer een glazen schuifdeur heeft is er weinig privacy. Waarom schuifdeur niet beplakken met folie? Kamer heeft prima airco. Koelkastje deed het wel maar was niet koud genoeg. Boven de tafel hangt een lamp waartegen je je hoofd stoot. Op het balkon een 2p bankje. Helaas geen balkonafscheidingen. We hadden kleine kinderen naast ons die dus steeds over alle balkons renden.

Goed ontbijt. Jammer dat het op de gangen/de liften en in het restaurant zo heet was. Geen enkele ventilatie. Zeer vriendelijk personeel. Vanaf hotel plm. 5 min naar station Dahlewitz (re7) of station Blankenfelde (re7 of S2) Gratis parkeren. Dagkaart eu 7.70 pp in hotel te koop.

Geweldig hotel

Wim knabe
        24-8-2018

We zijn al meerdere keren geweest nu 7 of 8 keer, telkens een nieuwe ervaring prima service en vriendelijke bediening van medewerkers

Top hotel op rustige locatie net buiten Berlijn.

AlexanderV
        24-8-2018

Makkelijk bereikbaar vanaf de snelweg. Veel parkeerruimte. Check-in en -uit proces soepel, kundig en gastvrij. Informatieverstrekking hotelvoorzieningen (zwembad, sauna etc) en de stad Berlijn zeer uitgebreid. Prettige arrangementen mogelijk! Bahnhof Blankenfelde op een kleine 10 min. autorijden. Grote (gratis) parkeergarage ligt naast het stationnetje. Met de S-Bahn (S2) binnen een half uur bij de Brandenburger Tor! Het is het beginstation dus zitplaats verzekerd. Kaartjes, alsook de Berlincard verkrijgbaar bij de receptie. Standaard kamer is ruim en onder meer voorzien van heerlijke bedden, een zithoekje, bureau, koelkastje (voorzien van 2 gratis flesjes water), een grote tv met Nederlandse zenders (vanaf kanaal 55), een prima badkamer, airco en toegang tot een (gezamenlijk) balkon met bankje (en asbak). De kamer is zeer schoon en op de bedden liggen fijne witte ‘crisp sheets’. Goede Wifi! Prima ontbijtbuffet geserveerd in het atrium.

Van der Valk, Marketing Manager, 27-8-2018

Hartelijk dank voor uw uitgebreide positieve feedback. We zijn heel blij dat u een mooie tijd bij het Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg heeft gehad en dat u hebt kunnen profiteren van onze talrijke voordelen, onze ruime kamers en onze goede lage.

We hopen uw binnenkort weer te mogen begroeten. Uw Van der Valk Hotel Berlin Brandenburg

Heerlijke midweek Berlijn

M. Weijkamp
        14-5-2018

Makkelijke lokatie om te bereiken. Ruime parkeerplaats. Bij binnenkomst vriendelijk en gastvrij ontvangen. Kamers waren ruim en keurig en schoon. Ontbijt was uitstekend en misgrijpen was nagenoeg onmogelijk omdat het steeds werd aangevuld. Voor de kinderen (en ook voor ons) een lekker zwembad om 's avonds even te ontspannen na een enerverende dag Berlijn. Ook het avondeten was prima maar in vergelijking met de Nederlandse van der Valk wel duurder.

Berlijn vanuit dit hotel is uitstekend te bereiken met de trein of de S-Bahn. Bij beide stations (Dahlewitz of Blankenfelde) is een P&R waar je gratis kunt parkeren. Reistijd met de S2 is ongeveer 20 minuten tot aan Potzdammer Platz. De S2 rijdt elke 10 a 15 minuten vanuit Blankenfelde en is wellicht wat gemakkelijker te plannen dan de trein.

jannie
        4-3-2018

Alles was goed, kamers, services, eten etc. etc. In dit hotel ben ik met partner of parrtner en vrienden vele malen geweest. En tijdens korte vakanties in Europa is er gekozen voor een van der Valk Hotel. met name de prijs voor 3/4 dagen incl. ontbijt.

Wij ervaren het als een goed verblijf

Piet
        17-12-2017

Een goed hotel aan de rand van Berlijn

5 km van station met gratis parkeergarage

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Van der Valk Berlin Brandenburg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.