Hotel Upstalsboom Friedrichshain

KinderhotelWeer vandaag5°4°
Hotel Upstalsboom Friedrichshain
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Upstalsboom Friedrichshain voor je op een rij gezet:

29 reviews over Hotel Upstalsboom Friedrichshain in het Nederlands

Bijzonder en geslaagd

sandra.dijkstra
13-9-2015

Keurig 4* hotel in een studentenwijk. Keurige entree, mooie kamers. ruim opgezet onbijtbuffet. Miste een gezellig lobby.

Helaas waren we maar 1 nachtje in deze fantastische stad. Dit mooie hotel met prima kamers en heerlijk ontbijt ligt in een heel gezellige studentenwijk. De auto laat je achter in de garage van het hotel om vervolgens de stad te verkennen per tram of metro. Een dagkaart voor het openbaar vervoer kost nog geen 7 euro. Het station ligt op 5 minuten loopafstand. Gezellige terrasjes en restaurantjes in overvloed en dat voor meer dan redelijke prijzen. Wij gaan zeker terug naar deze stad én dit hotel!

ontbijtbuffet om van te watertanden

Helen
20-1-2014

Nnaar Berlijn uitgenodigd voor een 50ste verjaardagsfeest. Dochter van feestvarkens werkt in dit hotel en had voor de groep een aantal kamers gerererveerd. Verrassingen: de heerlijke ruime en stille kamer aan de achterkant op de 6e etage (kamer 603). Schoon en netjes, minibar aanwezig.

Het geweldige ontbijtbuffet de volgende ochtend. Volop keuze, aanvulling en allemaal heerlijke verse en gezonde dingen. Wij waren er 4 dagen maar ik heb niet alles kunnen uitproberen.

Op de avond van het feest was er een groot buffet dat overvloedig en heerlijk was. De bediening overal uiterst vriendelijk en relaxed.

Een gezellige hotelbar .

Wat een goede en vriendelijke service in het hotel. De ontbijtzaaldames zijn goedgehumeurd, ruimen af tussendoor en maken een vriendelijk praatje . Het hotel is goed gelegen ten opzichte van de U-bahn stations en de tram. (Warschauwer strasse).

Ik denk dat als ik weer naar Berlijn ga, dat ik dan weer naar dit Hotel ga. En nog bedankt Jessica Schütte!

Voor herhaling!

Karin
14-9-2013

Prima hotel, goede ligging voor een paar dagen Berlijn. Ruime kamer (comfort), superbed, heerlijk ontbijtbuffet. Wij zijn bijna elke avond uiteten geweest in de Simon Dachstrasse op zo''n 5 minuten lopen, een straat vol met bars en restaurants. Erg gezellig, elke avond gezellig druk. De verbinding met het centrum is prima, twee stations op zo'n 10 minuten lopen, de Warschauerstrasse en de Frankfurter Tor. Wij hebben geboekt via hotelsite zelf en hadden leuk arrangement incl Berlin Welcome Card (vrij openbaar vervoer en korting op musea). Zekers voor herhaling!

Toppertje

M van Rijnberk
18-11-2012

Uitstekend 4 sterren hotel in Friedrichshain. Prima uitvalsbasis voor een paar dagen Berlijn.

prima hotel

margreeth
11-8-2011

Ligging: buiten het centrum maar alles goed te bereiken op de fiets! Ja, ja, een echte fietsstad. Prima fietsen te huur (vooraf geregeld)bij het hotel. Rustig gelegen. In het achterliggend gebied kun je heerlijk en heel goedkoop eten in een drukke terrasstraat. Van luchthaven met taxi naar hotel. Nooit in het hotel gedineerd wel ontbeten. Een prima ontbijtje. Mooie kamer, niet de standaard maar iets luxere. Groot en schoon. Heerlijke bedden. We zijn een weekend geweest.

Prima Hotel

info25495
18-4-2011

Iets buiten het centrum, metro op 10 minuten lopen. Kamers keurig. Ontbijt echt super. Dinermenukaart beperkt maar eten is goed. Bed was wat hard dus kreeg een andere kamer. Via Hotel ook kaarten voor openbaar vervoer gekocht. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Gratis wifi in lobby, op kamer moet je betalen a 3,95 per uur, dat is jammer. Sauna is lekker echter tot 22.00 uur open.

verrassend goed

bertus
25-8-2010

bij aankomst in de straat leek alles even vies en grauw, maar voor het hotel was de verrassing groot. Een fris gebouw tussen al het beton. Superkamers. Alleen ontbijtbuffet geboekt, dit was gewoon goed, ruime keus.

Voor een weekendje Berlijn of voor een zakenreis een aanrader

Goed hotel

Debbie en Marc
28-6-2010

Goed hotel, dichtbij de metro. Kamers zijn schoon. Ontbijt is echt heerlijk. In de straat van het hotel kan men gratis parkeren.

Ge-wel-dig!!!

Hendriks
25-3-2010

Supernet hotel. Op 10 min. lopen van een metrostation dus je zit zo in het centrum. Mooie kamers, vriendelijk personeel en een geweldig ontbijtbuffet. Wijk is nog wat vervallen maar men is volop bezig met renovatiewerkzaamheden en dit zou in de toekomst wel eens een onbetaalbaar hotel kunnen worden, dus genieten nu het nog betaalbaar is!

(wij hadden overigens geboekt via touroperator) Spotgoedkoop zeker voor hetgeen je geboden wordt.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Upstalsboom Friedrichshain in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Upstalsboom Friedrichshain zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.