Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East

Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East
7,4

9 tips over Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East

onderwegnaar, 8-8-2015
Het DDR museum vlak bij de Berliner Dom is een aanrader! Het is qua oppervlakte niet zo groot, maar als je alles leest/doet/hoort ben je uren zoet.
reiziger, 25-7-2015
In de wijk Lichtenberg waar het hotel ligt woonden in de DDR tijd veel Stasimedewerkers. Het hoofdkwartier van de Stasi lag op loopafstand van het hotel. Het hoofdgebouw van dit grote complex is nu een museum met veel informatie over de DDR en Stasi, maar ook met kantoren en vergaderruimtes met nog de originele inrichting.
Ellen, 6-7-2014
Het Griekse restaurant tegenover het hotel was erg goed.

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Berlin City East voor je op een rij gezet:

bwi1950, 29-12-2013
Aan de overkant zit de Lidl en ook een heel goed Grieks restaurant, Epirus.
gerda_23, 25-8-2012
Als je echt in het centrum wil zitten en afhankelijk bent van OV, moet je hier niet naar toe. Met de auto: als je eenmaal weet hoe je moet rijden, valt het wel mee.
Theo, 30-7-2012

Veel restaurants in Berlijn kennen een middagkaart (soms wel tot 17:00u).

Als het je niets uitmaakt om wat eerder te eten levert dit een aanzienlijke besparing op. Bv Indisch restaurant Amrit (aanrader!): soep met naanbrood, lamscurry met rijst en salade: € 6.- ! Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren heerlijk.

Vera, 16-6-2012
koop gewoon 'n dagkaart in de metro,is goedkoper dan Berlin wellcome card! Voor 'n mooi uitzicht geen 12,50 euro betalen op de tv toren,ga gewoon naar de Ernst Reuterplatz op 20é verdieping restaurant van deze Universiteit,mooi uitzicht en 'n lekker broodje of warme maaltijd en drankje aan "studentenprijzen"
Henk, 5-1-2012
Er wordt in recensies nogal wat afgeschreven over de loopafstand naar de U-bahn (15 minuten). Dat klopt maar als men links het hotel uitgaat en direct weer links sta je binnen 5 minuten op de tram en dan na drie haltes overstappen op de U5.
Michel, 1-12-2011
De beste prijzen voor dit hotel krijg je via weekendjeweg.nl (is mijn ervaring), prijzen variëren van 35-60 Euro per kamer per nacht, inclusief ontbijt.