Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East

Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Berlin City East voor je op een rij gezet:

78 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East in het Nederlands

Een goed hotel voor een citytrip.

Sophie
31-3-2018

Alles aan het hotel is top, buiten het feit dat de stopcontacten op weinig tot niks trekken. Om de haverklap verlies je het contact met de elektriciteit omwille van het feit dat er geen sterk contact is bij het stopcontact. Een tweede punt dat ik wil meedelen is dat het avondeten gezouten is en niet gevarieerd is en daarbij wil ik ook zeggen dat de groenten erg droog smaken . Daarbij wil ik wel zeggen dat het ontbijt in redelijk is. Een laatste punt dat ik wil aankaarten is dat je voor WiFi betaalt wat ik deze tijd belachelijk is en daarbij werkt het niet optimaal.

Marie Zeitz, Guest Serice, 12-4-2018

Beste gast,

hartelijk bedankt voor uw feedback.

Wij hopen dat u een geweldig verblijf in Berlijn had en het zal u graag weer verwelkomen.

Groeten Marie Zeitz

Zeer leuke Citytrip in Berlijn

Mia
28-3-2017

zeer goede ligging: betalende afgesloten parking aan het hotel of vrije parking kort aan het hotel; Alles was bereikbaar op loopafstand: stad, en ook het station voor andere uitstappen.

Marie Zeitz, Guest Serice, 29-3-2017

Dear Mia,

perfect, that you felt comfortable with us and had a pleasant stay.

It will be great to welcome you again in your next trip to Berlin.

Best regards your Marie Zeitz

Dit nooit meer!!

Grootenhuis
23-11-2016

Hotel is erg verouderd, lobby en receptie is hierin tegen redelijk trendy. Bedden hebben door lig plekken en de vering is voelbaar. Badkamers zijn basic en wederom erg verouderd. Kit randen hebben schimmel en is duidelijk aan vervanging toe. Verder zijn de kamers redelijk schoon, maar de kleine "hoekjes" zijn vies en stoffig.

Marie Zeitz, Guest Serice, 24-11-2016

Dear guest,

we are sorry to read, that you was not to 100% satisfied with your stay.

Please contact our colleagues at the reception to see how we can help you to feel comfortable in our hotel.

It will be nice to welcome you again to show you our improvements.

Best regards your Marie Zeitz

Nooit meer

Scorpio
27-10-2016

Het avondbuffet was vreselijk. Wij kwamen met bus s avonds aan. Wat lauw gebakken aardappels, bloemkool, goulash wat meer soep leek, weinig vlees. Toetje leek wel cement in de smaken aardbeien, caramel, vanille. Dat was het. Je had geen keus bij het buffet. Advies: boek geen avondeten. Tegenover heb je een Griek, die lekker eten heeft voor redelijk prijs. We zijn ook daarheen gegaan.

Marie Zeitz, Guest Serice, 28-10-2016

Beste gast,

we vinden het jammer om te lezen, heb je wat niet 100% tevreden met het diner.

Neem contact op met onze collega's van de receptie om te zien hoe wij u kunnen helpen om comfortabel in ons hotel voelen.

Het is leuk om je weer van harte welkom om u onze verbeteringen.

Met vriendelijke groet uw Marie Zeitz

Prima hotel

Fam S
17-9-2016

We hebben verschillende berichten gelezen over de bereikbaarheid van het hotel per openbaar vervoer. Vanaf het metro station Magdalenenstr. is het 15 min. lopen. Wil je gebruikmaken van het openbaar vervoer, dan raden we je aan de bus te nemen. Bus 240 stopt op de Joseph Orlopp Strasse vlakbij het hotel. Wil je naar de stad dan pak je de bus en rij je naar metrostation Magdalenenstrasse. Vanuit hier ben je binnen een paar binnen minuten op de Alexanderplatz. Kom je terug, dan moet je niet bij metrostation Magdalenenstrasse uitstappen maar een halte verder, station Lichtenberg. De bus rijdt terug namelijk een andere route (de straat waar je uitstapt voor metrostation Magdalenenstrasse is namelijk eenrichtingsverkeer). Tip: haal een Routemap van het metronetwerk van Berlijn. Erg handig om bij de hand te hebben. Genoemde metrostations liggen op de lijn U5. De kamer was netjes. We hebben geen last van andere gasten gehad. Alleen van het verkeer voor het hotel. Het ligt aan een zeer drukke straat. Ontbijtbuffet was prima. De vieze borden werden wel onder je neus vandaan gehaald maar goed, beter zo dan stapels met vies servies. Voor herhaling vatbaar. Of wellicht een hotel iets dichterbij het centrum.

Marie Zeitz, Guest Serice, 23-9-2016

Beste gast,

perfect, dat je je comfortabel voelde met ons en hadden een aangenaam verblijf.

Het zal geweldig zijn om u weer van harte welkom in uw volgende reis naar Berlijn.

Met vriendelijke groet uw Marie Zeitz

Super hotel!

Carla van Haaren
15-9-2016

Wij vonden het hotel er aan de buitenkant niet mooi uitzien, maar eenmaal binnen was het super. Zag er allemaal keurig uit. Vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en een heel goed ontbijtbuffet.

Wij hebben niet in het hotel gegeten. Tegenover het hotel zit een prima grieks restaurant. Binnen loopafstand (ongeveer 10 minuten) ben je bij de U bahn en dan ben je òòk zo in het centrum!

Een aanrader!!!!

Marie Zeitz, Guest Serice, 18-9-2016

Dag Carla,

bedankt voor uw feedback.

We zijn blij om ons te lezen, heeft dit gegeven u in het bijzonder genoten van ons ontbijt buffet ook.

We hopen dat je had een aangenaam verblijf en zou heel blij een volgend bezoek zeer zijn.

gesellige Urlaub

Elke Coenen
8-5-2016

Absoluut een verwelkomend hotel! Wij zijn vorige week voor de vijfde keer met een groep jongeren (71 in totaal) van onze school op bezoek geweest in dit hotel en net als de vorige keren was alles weer Fantastisch! Het personeel supervriendelijk, de kamers zeer mooi en de sfeer ronduit geweldig. Onze leerlingen kregen allemaal kamers op dezelfde verdieping (wij als leerkrachten goede controle over de groep, de andere gasten nachtrust verzekerd), het personeel deed zijn uiterste best om ons een lekker dinerbuffet te verzorgen en ook 's ochtends werden we in de watten gelegd. Wij kijken alvast uit naar ons volgende verblijf hier! Als ik al naar een minpuntje op zoek moet gaan, dan kan ik alleen aanhalen dat er een wandelingetje moet gebeuren vooraleer je aan de dichtstbijzijnde metrohalte bent, maar dit weegt zeker niet op tegen al het aangename dat dit hotel te bieden heeft!

Geachte Elke,

bedankt voor de review.

We zijn erg blij dat het u en uw klas weer als in ons huis en je kon genieten van hun verblijf in ons hotel.

We kijken unf op uw volgende verblijf.

Prima stedentrip hotel

Ilona
3-5-2016

Hotel in een wijk in het oosten van Berlijn. Ongeveer 10/15 minuten lopen (de straat uit) naar de metro, bus is vlakbij.

Grote kamers, schoon en een goed bed. Het ontbijt was heel uitgebreid, wel erg druk rond 8 uur.

Er zit een supermarkt tegen over het hotel.

Geachte Ilona,

we zijn blij dat we het ideale uitgangspunt voor een heerlijke vakantie in Berlijn zijn geweest, en dat je voelde zo comfortabel met ons. Dank u voor uw bezoek en uw beoordeling. We zijn blij om je weer te mogen verwelkomen in ons huis. Tot die tijd, de beste, Marie Zeitz

Modern, goed ingericht hotel met vriendelijk personeel. Zeer ruime (familie)kamer. Goede ligging ten opzichte van metro en centrum.

Kamer aan drukke straatzijde was erg rumoerig.

Dag Ruud,

dank u waren onze gast en de tijd hebben genomen om feedback te geven.

We zijn blij om ons te lezen dat je graag over het algemeen goed met ons.

Wij willen u graag weer in ons huis van harte welkom om aan onze verbeteringen te presenteren.

Prima hotel, maar...

Frans
2-5-2016

Het hotel ligt in voormalig oost Berlijn. Het gebouw is een duidelijk overblijfsel van deze tijd: vierkant beton, fantasieloos. De ligging is in een wijk waar je niet voor je plezier (welk plezier dan ook) doorheen zou lopen, aan de andere kant voelde ik me ook niet onveilig. Tegenover het hotel lagen een paar supermarkten, wel handig.

Van binnen is het hotel redelijk verzorgd, niet overdadig, ook niet te goedkoop. De faciliteiten lopen wel wat achter: oude beeldbuis met strepen door het beeld, rottend badkamer kozijn en de wifi heeft een goede verbinding op de kamer maar kan niet veel data (netflix) aan. € 5,00 voor 3 dagen voor 2 devices is welliswaar niet gratis maar ook niet duur. De gratis wifi in de lobby kan geen WhatsApp aan (afgeschermd).

Het personeel was correct, niet onvriendelijk, maar ook niet echt snel. De hygiëne was prima, niets op aan te merken. De bedden waren zacht, later bleek echter dat de bodem van mijn bed los was, dit zouden ze herstellen.

Al met al wel een goede prijs/kwaliteit verhouding.

Dag Frans,

dank u voor de tijd neemt om een beoordeling.

Wij betreuren het dat we niet 100% aan uw verwachtingen kan voldoen. Meld klachten altijd dicht bij onze collega's van de receptie, zodat we direct hulp kunnen bieden.

Wij hopen dat u kiest voor uw volgende bezoek aan Berlijn weer ons huis en kijken ernaar uit om terug te zijn snel om u te mogen verwelkomen.

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Berlin City East zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.