Hotel Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm

HotelWeer vandaag31°12°
Hotel Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm in het Nederlands

Te duur voor wat je krijgt

Maria Sanders
10-10-2016

Locatie - als je van winkelen houdt - is prima, 5 minuten lopen van Kudam. Knullige behandeling aan receptie. Straat waar hotel in ligt is triest. Kamer ver beneden peil, heel erg klein, met knieën in douchecelletje als je op toilet zit, shampo buiten bereik van douchecel, smal bed, kapotte lampen, en veel geluidshinder. Best dure kamer (80 €) exclusief ontbijt. Ontbijt is prima, maar aan de prijs (12,50). Waardeloos functionerende wifi.

Hotel dicht bij centrum Kurfurstendamn

g.kool2
23-2-2015

Hotel was netjes. goede ontvangst. Kamer prima. Elke dag schoongemaakt en nieuwe handdoeken. Ontbijt was perfect. personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam. Aangezien we elke dag op pad gingen was kindvriendelijk niet van belang

super locatie!

Gwendolyn
8-1-2014

Strak en modern hotel met een top locatie! Een straat achter Kurfurstendamm. Ontbijt super,veel keus! Personeel heel vriendelijk en fijn dat er een parkeergarage onder het hotel zit, wel tegen betaling maar in ons geval kregen we korting omdat we het hotel via bon hadden geboekt.

Het enige nadeel vond ik dat de kamer die wij hadden erg klein was maar het was wel schoon!

Zeker een aanrader voor een stedentrip!

Mooi hotel op een perfecte lokatie

Mark
24-4-2012

Mooi hotel

Prima ontbijt

Vriendelijk personeel

Op loopafstand van Kurfurstendamm

Metro en bus vlak bij het hotel

Nette kamers

Goed hotel midden in het centrum

Bert
18-3-2012

Super locatie midden in het centrum met openbaar vervoer op loopafstand

Wij zijn 3 dagen in dit hotel geweest en het is een prima hotel voor een stedentrip.

ligging:

- perfect gelegen in het centrum; om de hoek van de Kurfusterdamm met de OV zowat

voor de deur

- nette receptie en behulpzaam personeel

kamer:

- schoon, netjes maar wel klein

- goed bed

- badkamer/wc klein maar wel schoon

- TV met Duitse zenders en CNN/BBC

ontbijt:

- ruime keuze broodjes en beleg

- let wel op want sommige broodjes zijn van de dag ervoor

- bediening was niet altijd even vriendelijk

2008

Nette kamers, tikkeltje gedateerd, maar een goed hotel, een straat achter de Kurfursterdamm. Ontbijtbuffet prima verzorgd. Leuke restaurantjes in de buurt. Kortom een prima hotel voor een paar-daagse citytrip naar Berlijn

2007

prijs kwaliteitverhouding ok

Jacqueline
18-12-2007

prijs kwaliteitverhouding ok. Ontbijt was goed. Lokatie prima. Supermarkt om de hoek. Interieur begint wat oudbollig te worden en is aan vervanging toe. Bed (ben zelf vrij lang)te klein. Vloer kraakt erg. TV goed en sanitaire voorzieningen ok (m.u.v. wastafel die wel erg laag is). Elke dag schone handdoeken en goede schoonmaak. Zaten zelf aan rustige kant. Betaling met giropas mogelijk. Al met al gezien prijs(zelf via eigen website boeken!!) aan te raden

Goed hotel en via een zijstraatje sta je midden op de Kurfurstendamm. Erg makkelijk bereikbaar, metrostation Uhlandstraße vlakbij. Hotelkamers prima qua groote, badkamer net vernieuwd, kamers wat ouders en gang wat rumoeriger. Ontbijtbuffet was prima. Kortom een goed hotel als je een paar dagen Berlijn wil verkennen en je ook van winkelen op de Kurfurstendamm houdt

Ideaal gelegen t

Jean en Jeannot (Maastricht)
31-8-2007

Ideaal gelegen t.o.v. de Kudamm. Beetje eenvoudige kamer. Kapotte lamp word toegezegd te vervangen, gebeurd echter niet. Heerlijk en goed verzorg ontbijt (buffet)! Erg krappe parkeergarage (€ 10,- pd). Goed hotel voor een vriendelijke prijs. Wel aan te bevelen.

2006

Verouderd hotel met nogal gehorige kamers

Frans en karin
19-7-2006

Verouderd hotel met nogal gehorige kamers. Ontbijt was ook niet echt bijzonder. Ligging t.o.v centrum prima. Loopafstand van metro en enkele bezienswaardigheden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tryp by Wyndham Berlin am Ku'Damm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.