Hotel Sylter Hof Berlin

Hotel Sylter Hof Berlin
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Sylter Hof Berlin voor je op een rij gezet:

20 reviews over Hotel Sylter Hof Berlin in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima hotel

Lisa
25-10-2015

Goed hotel, weinig op aan te merken.

Overdag kon je de vergadering beneden meeluisteren, maar na 9 uur savonds was dat klaar.

WiFi op de kamer werkte prima voor een hotel van deze grote.

Ligging zeer fijn! Bushalte voor de deur, met lijn 100. Deze komt langs bijna alle culture dingen in Berlijn. Met een OVdagkaart a 6,70 kan je heel goed Berlijn verkennen vanaf deze lokatie.

Vanaf vliegveld Berlijn tegel is het goed te bereiken.

Ook met onze allergieën werd zeer goed rekening gehouden bij het ontbijt! Gluten en lactose

Hotel en reis was geboekt door srprs.me dus het was voor ons een verrassing waar we heen zouden gaan. We hebben 4 dagen genoten van Berlijn.

Leuk en goed hotel

Jan
25-12-2014

We zijn hier 3 nachten geweest om Berlijn te verkennen. De bus stopt voor het hotel en brengt je bij de meeste bezienswaardigheden in de buurt.

Een super leuk stad om een paar dagen te vertoeven.

goede locatie

Lianne Jongsma
15-10-2014

Prima locatie. Mooi hotel. We werden geüpgraded naar een appartement. Dat was wel luxe. Op de gang misten we noodverlichting ipv brand en ook waren er gene brandblussers. Gelukkig was dit ook niet nodig. We hebben dit gemeld, dus mogelijk wordt dit punt aangepakt. Verder alles super, vooral het ontbijt!

Geweldig verblijf

Marianne van Gurp
24-8-2014

Fantastisch hotel, voor herhaling vatbaar. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet en zeer goed. Kamer op de 16e verdieping gekregen, niet geboekt. Heerlijk, met uitzicht over de skyline van Berlijn.

Bus 100 voor de deur is ideaal!

mooi en goed hotel

marielle boesveld
4-5-2014

Prima hotel! Alles super netjes. Kamers zeer goed. Bedden prima in orde. Ontbijt perfect. Met het openbaar vervoer ben je zo bij alle bezienswaardigheden. Dagkaart a €6,70 kun je aan de receptie kopen.

Kamers zijn lekker warm...maar mocht je dat niet prettig vinden, er is airco aanwezig.

Geen enkel punt van kritiek.

Heel mooi hotel!!

Kayleigh
10-1-2014

We hebben 1 nachtje geslapen in dit hotel.

Personeel sprak zeer goed engels en waren zeer behulpzaam. Kreeg bij aankomst allerei informatie over Berlijn zelf.

Bedden waren erg goed en alles was schoon. Ontbijt was ook lekker!

Enigste nadeel. Geen gratig wifi in de kamer, alleen in de lobby

Zeer goede en opvallend grote kamers

nacoelie
7-1-2014

Ik kan me niet herinneren dat ik een heel appartement had geboekt, maar behalve de kamer met bed, was er ook een woonkamer en keuken. (zie foto) Het was echt groot. Prima hotelkamer dus. Ontbijt was ook prima. De ligging was goed. Niks op aan te merken! We waren ongeveer 400 euro voor 4 nachten kwijt. Waarbij we wel een actie hadden van '4e nacht gratis'

heerlijk hotel

anita hollink
25-3-2013

prachtig hotel waar wij ons zeer goed gevoeld hebben.

kamers waren goed en ontbijtbuffet was heerlijk.

personeel was zeer vriendelijk en niets was hen te veel.

al met al hebben wij hier een heel goed gevoel aan over gehouden.

OK

konnie39
21-8-2012

Hotel is een geweldig goed Hotel,veel beter dan het hotel in vergelijkbare klasse wat ik bezocht bij een eerder bezoek aan berlin. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Kamer wordt keurig schoongemaakt.

Geweldig hotel op een geweldige plaats

John en Ineke Felen
14-5-2012

Hotel Sylter Hof in Berlijn is echt een aanrader, centraal gelegen en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. Het personeel is super vriendelijk en behulpzaam!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sylter Hof Berlin in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sylter Hof Berlin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sylter Hof Berlin scoort een 8.84 uit 10 op basis van 282 reviews.