Appartement Schoenhouse

41 reviews over Appartement Schoenhouse in het Nederlands

Aanrader!

Erik
18-5-2018

Rustig gelegen, maar toch centraal

Perfect!!

Vince
4-3-2018

Perfect hotel qua ligging maar ook qua uitstraling.

Goed ontbijt.

Heerlijke mini vakantie!!

Bonny
23-2-2018

Hele mooie appartementen. Alles proper en moderne richting. Ligging is perfect.

Met kinderen ideaal om hier te verblijven.

Ontbijt is ook lekker, maar niet echt uitgebreid.

We hebben een aantal aanbieders voor Schoenhouse voor je op een rij gezet:

Prima, had er meer van verwacht

Pelle
30-10-2017

Prima, inrichting appartement matig

Verrassend groot appartement in de leukste wijk van Berlijn (wat mij betreft). Centrale ligging. Receptie aanwezig om evt op terug te vallen voor vragen etc.

Zeker een plek om terug te komen!

Uitstekende startplek Berlijn!

Nicolle
9-5-2017

Veel zelfstandigheid, eettentjes in de buurt, ook afhaal, vlak bij metro, op loopafstand van veel moois!

Volgende keer komen we absoluut terug.

Willem
8-5-2017

Leuke buurt, mooie appartementen.

Mooie ligging

Maurice
2-5-2017

Is een mooi complex in het centrum, luxe inrichting, met een mooie binnenplaats. Ondanks de drukke omgeving is het rustig binnen het complex. Vriendelijk personeel. Parkeren kan geregeld worden, alleen is de parkeerruimte beperkt. Kamers zijn mooi ingericht, met veel luxe, alles was aanwezig, o.a. afwasmiddel, theedoek, peper en zout e.d. Alleen 4 per. kamer, met 1 tweepersoons bed, en een slaapbank met beperkte afmeting, dus meegenomen luchtbed kwam goed van pas. Een minpunt vond dat tijdens ons verblijf met de duur van 5 dagen, de kamer niet 1 keer is schoongemaakt of voorzien van schone handdoeken.

Ideale ligging

Ann
1-5-2017

Ruime studio. Douche kop zou vervangen mogen worden voor een grotere. De druk is goed, maar een klein straaltje. Minpunt is dat het houten vloeren zijn, waardoor wij zeker op zaterdagnacht een aantal keren wakker werden door bovenbewoners. Appartement ligt op loopafstand van Alexanderplatz. Vriendelijk personeel. Beneden kun je heerlijk ontbijten. Allemaal vers gemaakt. Bediening nog wat rommelig, omdat het vrij recent is overgenomen en ze kennelijk niet op elkaar zijn ingespeeld.

goed appartement

cm
29-4-2017

appartement ligt middenin de stad en toch rustig

We hebben een aantal aanbieders voor Schoenhouse voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Schoenhouse in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Schoenhouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Schoenhouse scoort een 8.44 uit 10 op basis van 43 reviews.