Appartement Schmiede Loft

Meer appartement info

1 review over Appartement Schmiede Loft

• 8Michel15-09-2009

Heerlijk apartement in Berlijn

Enorm (173 m2 groot) appartement met parkeerruimte voor de deur, voorzien van 3 (schone) slaapkamers met 2-persoons bed (queen-size) en 2 (schone) badkamers met ligbad en/of douche en toilet, een wasmachine in 1 van de badkamers en bovendien een extra toilet beneden. Zeer complete keuken, voorzien van oven, magnetron, vaatwasser en de wereld aan pannen, schalen, serviesgoed, bestek en ander kookgerei. Ruim opgezette woon-/eetkamer met zitgelegenheid voor 8 personen, grote tv, DVD, stereo-installatie en laptop met Internet-toegang. Veel hout, met oranje als toegevoegde kleur. Was er iets dat niet goed was? Nee, eigenlijk niet. Misschien zijn de stoelen/banken in de woonkamer wat laag bij de grond, als je 193cm lang bent. De bedden zijn dan misschien net wat te klein. En de metro is ca 10 minuten lopen. Maar of dat nou bezwaren zijn? Alles bij elkaar zondermeer een uitstekende uitvalsbasis voor een verblijf voor meerdere dagen, evt nog te verbinden met een ander appartement.

Gereisd met vrienden in februari 2009

0 tips over Appartement Schmiede Loft