Hotel Romantik Kronprinz ****

Hotel Romantik Kronprinz ****

Hotel Romantik Kronprinz
8,2

Weer vandaag2°-4°

We hebben een aantal aanbieders voor Romantik Kronprinz voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Romantik Kronprinz

Peter & Lydia, 27-4-2015
Goede zeer goed betaalbare restaurants vlak bij hotel, "Das Haus der 100 bieren" en in Thais restaurant "Araya-Thai Restaurant "
Sonja, 6-5-2014

Het hotel ligt dichtbij de bushalte en de S Bahn. Met bus M19 of M29 zit je zo in het centrum. Met bus 100 kom je vanaf Bhf Zoologischer Garten richting Alexanderplatz langs veel bezienswaardigheden.

Tickets voor de koepel van de Reichstag kun je het beste ruim van tevoren via internet bestellen. Bestel je ze in Berlijn, dan sta je een uur in de rij.

ann en wim, 21-4-2014
Wij vonden de mogelijkheid tot huren van een fiets aan slechts 5 euro per dag een absoluut pluspunt.

jackievandepol, 2-8-2013
Mommsen Eck, Haus der 100 Bieren op de Mommsen strasse. Jammie!
J. Spierenburg, 29-4-2013
Ben je een bier liefhebber ga dan naar 100 bieren op 400 meter afstand van het hotel. Heerlijk.
Anja & Michael, 18-10-2012
Koop een Berlin Welcom Card, hiermee kun je 1,2 of drie dagen onbeperkt reizen met het openbaar vervoer en krijg je ook nog eens korting op diverse attracties en bezienswaardigheden.

Anamoontje, 11-7-2012
Met een kleine gruppen kaart voor € 15,00 kun je de hele dag met s-bahn, U bahn tram en bus reizen. Bij Grillrestaurant (bij bowling en Schaubuhne theater) op de Ku.damm kun je goed eten 2 haltes met de bus vanaf het hotel.
Paul, 4-10-2011
Hotel ligt net buiten mileu-zone. Dus als je met de auto komt en je laat 'm bij het hotel staan, dan heb je GEEN mileu-sticker nodig.