Hotel Residenz

Hotel Residenz
8,7

27 reviews over Hotel Residenz in het Nederlands

Hotel om in terug te komen

Willem
10-4-2016

Giga leuk hotel, in schitterend oud pand. Perfecte service en voorbeeldig personeel. Gunstige ligging in de stad. (goedkope) parkeergarage aan de overzijde van de straat.

prima kleinschalig hotelletje

jacari
18-12-2015

heerlijk dichtbij de kurfusterdam :-)

dichtbij de kurfustendam

karel
14-12-2015

Een schoon hotel met vriendelijk personeel.

Schitterend hotel

Peter Jongh Visscher
10-11-2015

Vriendelijke ontvangst en goed ingericht. Super ontbijt.

Geweldig

Fam. Lord
26-7-2015

Geweldig hotel, perfect ligging in het centrum van Berlijn.

Niet duur,

Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Er zijn in de directe omgeving veel eetgelegenheden.

zeer prettig verblijf

Emily van Dedem
18-5-2015

Keurig hotel, zeer vriendelijke bediening. Goed ontbijt, voortreffelijke ligging.

Aanradet

Ruud
8-5-2015

Prime hotel met mooie kamers. Goed ontbijt buffet en een nette bediening. Mooi centraal gelegen nabij de Kurfurstendamm. Alleen WiFi op de kamer een probleem.

Sfeervol verblijf in Berlijn.

Frank Diehle
3-5-2015

Hotel Residentz is een romantisch en sfeervol hotel met gezellige vertrekken, hoekjes, trapjes, nisjes etc.; alsof je in een kasteeltje vertoefd.

Iedereen is vriendelijk en hulpvaardig; je voelt je er echt thuis op vakantie. De ligging in de rustige, brede Meinekestraat is fantastisch, want binnen een mum ben je in de grote winkelstraat Kurfurstendamm, waar je over al het openbaar vervoer kunt beschikken. De bedden liggen zalig; de kamer is schoon en van alle gemakken voorzien. Kortom wij raden dit hotel aan een ieder die Berlijn wil bezoeken graag aan!

Fantastische plek!

joke goudswaard
30-4-2015

Hotel Residenz in Berlijn is een prima hotel met zeer klantvriendelijke en behulpzame medewerkers. Het hotel is centraal gelegen, achter de Kurfürstendamm, in een lommerrijke straat. Er zijn diverse restaurants op loopafstand. De kamers zijn schoon en verzorgd. Alleen de badkamer is een beetje aan de krappe kant. Het ontbijtbuffet is uitstekend en zeer uitgebreid. Al met al een aanrader!!!

Super lokatie in een charmant en sfeervol hotel

Ellis Beemsterboer
28-4-2015

Hotel Residenz heeft onze verwachtingen ver overtroffen. Gunstige ligging t.a.v. winkelcentrum , sfeervol, gezellig, goede kamers en prima badkamer met lekkere douche, goed ontbijtbuffet, dinsdag hadden we live music wat een extra dimensie gaf

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Residenz in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Residenz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Residenz scoort een 8.66 uit 10 op basis van 27 reviews.