Hotel Pestana Berlin Tiergarten

Designhotel, Boutique hotel
Hotel Pestana Berlin Tiergarten
6,5

We hebben een aantal aanbieders voor Pestana Berlin Tiergarten voor je op een rij gezet:

Laatste review

Redelijk

RP Udo,
25-9-2017

De ligging van het hotel is prima maar wij hadden het hotel o.a. geboekt voor het zwembad maar bij aankomst was het zwembad vanwege onderhoud niet beschikbaar. Wij hadden voor vier dagen geboekt en geen van de dagen hebben we kunnen zwemmen. Ook hadden wij een kamer met een schuine wand ipv een rechthoekige kamer omdat we aan de buitenzijde zaten waardoor de kamer erg krap was. Het ontbijt was prima maar je kreeg geen verse koffie maar er stond elke ochtend een thermoskan op tafel die er misschien wel al drie kwartier stond waardoor ik twee ochtenden lauwe koffie had. Als ik om nieuwe vroeg kreeg ik dat overigens wel maar dit hoort absoluut niet bij een viersterren superior hotel. Ook ontbrak er een ochtend bestek, echt teleurstellend. In onze kamer kon het raam vanwege een defect niet op kiepstand waardoor we geen frisse lucht binnen kregen. Ik had meer verwacht van dit hotel.

Jammer!!!

Redelijk

RP Udo,
25-9-2017

Jammer!!!

Op loopafstand van de Tiergarten en Alexanderplatz ligt dit hotel in een aangename rustige buurt. Het personeel was op de avond dat ik er was (op zakenreis) vriendelijk. De kamers waren netjes en schoon. Het betreft een designhotel en dat zie je ook terug in de kamers en bij de receptie. Het ontbijt was OK. De koffie was gewoon goed. De koffie kwam die dag gewoon uit kannen (waarschijnlijk gewoon gezet met normale koffiezetter). De bonen/cappuccino automaat was die dag kapot. Dat was misschien ook wel de reden voor de slechte koffie die hier ook gemeld is. Enige nadeel van het hotel is de beperkte parkeerruimte (als je al met een eigen auto naar het hotel komt). Het hotel heeft een parkeergarage, maar die was vol toen ik aankwam. Ik werd vriendelijk verzocht mijn auto op straat te parkeren wat gratis kon tot 9:00 de andere morgen. De straatjes om het hotel waren echter vol, dus ik heb een paar straten verderop moeten parkeren.

Pestana, E-Commerce Executive, 20-7-2015

Geachte harald_hagenaars,

hartelijk dank voor uw goede feedback op ons hotel, we echt waarderen dat.

Voor de volgende keer zouden we graag een plaats voor uw auto reserveren in onze ondergrondse garage van tevoren als we kijken ernaar uit om je weer te verwelkomen in ons hotel.

Vriendelijke groeten,

Uw Team Pestana Berlin Tiergarten

Tevreden maar niet enthousiast

Eugene Christianen
23-5-2014

Mooi strak hotel met moderne minimalistische kamers. Vergader fasc prima. Personeel doet zn werk, ook met een glimlach maar niet altijd van harte en weinig flexibel: wij eilde met onze groep graag buiten lunchen helaas...de tafel is binnen gedekt en daar gaan we niets aan veranderen. Ontbijt niet super uitgebreid wel volledig, koffie vond ik niet lekker helaas moet je dan wel bij betalen 2euro50 voor een capuchino.

Uitstekend hotel, aanrader!

Suzanne
18-7-2011

De kamers waren luxe en modern, met name het extra grote bed was heerlijk. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. Zonder problemen konden we eerder inchecken dan voorgeschreven. Ontbijt was prima, met goed weer hebben we lekker buiten op het terras ontbeten. Goede ligging, bus stopt voor hotel, binnen tien min. waren we in het centrum (mitte). Privé parkeren was voor ons een uitkomst, wel wat prijzig. Van het spa hebben we geen gebruik gemaakt maar zag er goed uit. Super hotel voor een goede prijs.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Berlin Tiergarten in Berlijn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Berlin Tiergarten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.